2012. december 24., hétfő

Brutal Challange 2012

Engedjétek meg, hogy idézzek és ezzel kezdjem el;

"A BRUTAL CHALLENGE lényege, hogy ilyen körülmények között is mutasd meg, mit tudsz!"

Nagyszerűűűű.... következőre kell számolnod 700 ember körüli tömeg és teljes fejetlenség a nap elején menj oda reggel 8-10 között és lehet du 17.00 kor fog kezdődni az egész számodra... na de ne ugorjunk ennyire előre!
Megérkeztünk... 9.00 körül és nem hamarabb... akkor engedték be a tömeget az orrunk előtt... addig mindenki kinn állt és megfagyott a hidegben de hiszen ez a brutál ezen miért is csodálkozunk? Ilyen körülményekben mit tudsz! :D



Na de regisztráció a terem két végén zajlott... mivel nem mondták el folyamatosan miért is kéne elmenni az egyikre mi beálltunk a bal oldalra és akkor már éreztem hogy probléma van nem kaptuk meg a regisztrációs lapot... mikor kiálltuk a sort közölték hogy menjünk álljuk végig a másikat hát... perszeeeeeeeeee... elindultam és megkerestem egy ismerős arcot azaz D-t aki ott vmi főmufti volt és így legalább sikerült megszereznem a lapot azonnal és mentem vissza mérlegelni... kitöltöttük gyorsan és ráálltam a mérlegre háát mit is mondjak... hihetetlenül meglepődtem 94.4 kg ruhában... O.O... hát hogyne!!! zabáltam két napja mert meg volt a fotózásom a 87. Napon a diétámban és így gondoltam több leszek 1-2-3 kg-val... hát nem így lett... sajnos így nem azonos csoportba kerültem a tesómmal aki 100 fölötti kategóriába ment, de Én mondtam hogy írjon be 105 kg-ot csak had menjek tesómmal! Nem engedték... mondjuk részben igazuk volt.

Megbeszéltem tesómmal előtte, hogy Ő a 4 Tonnát jön el abszolválni és lemértem és kényelmesen de tökéletesen szabályosan 5350 kg-ot sikerült teljesítenem a legutóbbi mérésen (ami összesen kettő volt) kör edzés közben! :D

Nos tesómról csak annyit, hogy körül-belül meg sem izzadt ahogy teljesítette a 4 Tonnát egyszer-kétszer azonban elkapott a hév, hogy szurkoljak neki erre kikiáltott, hogy hagyjam abba ne égessem! :D 




Jajj igen Én a 3. körbe fértem bele amíg tesóm a másodikba... :S ez azt jelentette, hogy 10től egyig egy helyben ültünk kb... de azért elmentünk megnézni, hogy tényleg mennyire kell szabályosan teljesíteni a verseny feladatokat. Hááááát egy vmi tuti a guggolásnál tényleg comb vízszintig kellett minden egyes mozdulatot leengedni... de a többinél láttunk nagyon sok mindent ami szembe tűnt, hogy itt igencsak nem lenne csak a teljesített emberek maximum 10%-a az 5-6-7 tonna felett!!! Nem az irigység szól belőlem mert, számomra nem az a cél, hogy megnyerjem, de a szabályosság miatt mentem el... ami nem volt adott 5-ből 4 gyakorlatnál... ugye emlékszünk még:
"A BRUTAL CHALLENGE lényege, hogy ilyen körülmények között is mutasd meg, mit tudsz!"
  
Teljességgel igaz, hogy maradtam volna Én is a kitűzött célnál és nem erőltettem volna nagyobbakkal amennyiben látom, hogy ténylegesen oda kell figyelni minden pici apró mozdulatra és csak a szabályos mozdulatokat fogadták volna el.


Tehát számokban:


Kitűzött
Teljesített
1
120
135
2
30
53,5
3
50
80
4
110
110
5
115
125

Számításaim szerint ez: 6042 azonban az oklevelembe más lett feltűntetve így lehetséges, hogy vagy rosszul írtam fel a számokat vagy ők nem tudtak összeadni.

Az elért eredményem a következő volt:



Természetesen mikor láttam, hogy nem a legszabályosabban kell végre hajtani a feladatokat akkor, felbátorodtam hogy 6Tonna felett kell teljesítenem... ne vicceljünk már... a sok buflák és Szekuricsi között nekem is ott kell lennem!!! :D Sőt inkább magamat kell legyőznöm 5350 kiló felett annyival amennyire jól csak mehet.

A rendezvényen után közölték mikor 4 kor végeztünk, hogy este fél 8 kor lesz eredmény hírdetés... huhh kösziii elindultam hát tesómmal és fotós cimbimmel B-vel óóóóóóóóóóirási hambit betekerni!


Buzira ettük magunkat tesómék elindultak Mordorba én megzuhanyoztam és irány vissza az eredmény hírdetésre...

Az első helyet egy 17 éves hobbit hozta el... amit egyszerűen hihetetlennek tartok de nem láttam milyen súlyokkal dolgozott, de tuti a rizs csirke mell kombó volt hatással rá ilyen eredményre 8 tonna felett! :D Számoljátok csak ki 60 mozdulatból mit produkált? :D

Tehát összességében; a rendezvény kezdi kinőni magát a szervezők kezdenek hozzá értő embereket keresni mindenhova, viszont a verseny felügyelete még mindig nem a profi színvonalat célozza meg... Sajnos... :( Majd később ígéretet kaptunk, hogy szépen lassan a profi szintre emelik a rendezvényt... hát reméljük a legjobbakat!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése