2012. december 12., szerda

3.Etap 15.NAp

Annyi minden történt velem azt sem tudom hol kezdjem el, de szépen lassan haladok és megint sikerül majd egy szuper kesze-kusza bejegyzést írnom mint eddig is, de Ti ezért szerettek engem! :)401498_394460773958617_833355039_n.jpg
Tehát Ott kezdeném, hogy neki kezdtem a 3. etapomnak, aminek a célja hogy megszerezzek a „6 pack” multi funkciós csomagot amit mindig magamnál tarthatok és mindig ott van nálam, ha kell ha nem! :)
246582_447545948629730_1903180998_n.jpg
Miként festek jelenleg az elején az etapnak most ide posztolok néhány képet amit köszönöm szépen Laczkó Zsuzsinak aki készítette a képeket rólam.
 D20_4826 ps.jpgD20_4844 ps.jpgDSC_9252 ps.jpgDSC_9258 ps.jpgDSC_9264 ps.jpg
Hogy mi is lesz a változás még nem tudom a 90 nap végén, de nagyon remélem, hogy ott is fogok tudni majd mutatni nektek vmi olyat amitől mindenkinek leesik az álla!;)
Súlyomat méregetem de teljesen felesleges egyszerűen nem nő és nem csökken folyamatában vagy túl sok vagy túl kevés… ez annak köszönhető, hogy elvesztettem a hitem a futásban és lusta voltam kardiózni az elmúlt 10 napban… azonban erőt vettem magamon és neki kezdtem ellipszis trénerelni illetve még tekerni bicajon így újra megvoltak a 60 perces kardiók, igaz alacsonyabb pulzus számmal mint a futásnál, de cserébe rá húztam 20 percet. Így remélem azért alakulni fog amit szeretnék. Na de pontosabban mit is szeretnék rommá definiált izomzatot, hihetetlen alakot… Na jó azt azért nem, de szeretném elérni szépen lassan a márciusra a verseny formámat, így lemondtam a hosszú távú futásokról például és maradnak csak a 20-30 perces futások 5 km-ben két naponta a legtisztábban próbálok kajálni amennyire csak tudok és képes vagyok betartani. Sokan próbálják a kiírt diétámat és rám írnak miből mennyit pontosan hogy szedjenek… Hát édesapa számolj ülj le és számolj, de könyörgöm 14-16 évesen ne ez legyen az alap amit én végig csináltam/ok mert neked se fizikumot se vázad nincs hozzá, hogy képes legyél elviselni ilyen terhelést… :S:S:S Menj kosarazni atlétizálni, Cross fittezni stb… de a testépítés kicsit más ezt most itt nem fogom boncolgatni, de szerintem nem is kell aki egy kicsit utána olvas és utána jár rájön miért nem ajánlott egy bizonyos kor alatt és fizikai felkészültség nélkül! ;)
Na de a kardió, tegnap és tegnap előtt már futottam megint a padon nem kinn a szabadba és nem éreztem azt, hogy már megint futás megint itt stb… csak kikapcsolt és jól esett egy kényelmes közép szerű tempóval kocogni… egyszerűen megint jó volt mozogni ilyen formában is.
Gondolkodtam és meg is hírdettem, hogy megváltoztatom a Futiii csoport nevét és jött jobbnál jobb ötlet mindenkitől, akik ott vannak és tényleg el gondolkodtam rajta, de nem majd ha leszünk 3 millióan! :D Azonban, ezúton is köszönöm mindenkinek az ötleteket és a lehetőséget, hogy jönnek és megosztják velünk a futás eredményüket és bővítik a közösséget ennek szívből örülök.
2012. október 04.!!!!!!!!! Ez az a nap amikor ismét fellángolt bennem az ami már régóta nem! mérhetetlenül várok arra, hogy megint a teremben legyek és rommá edzem magam… Nem érdekel ha fáj, ha szúr ha kapar, ha ég… még kell!! KELL! KELL!!! KELL!!! WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ (na jó vissza alakulok közben hulkból emberré) :):):)552356_528559313826226_1797547604_n.jpg
Leírom körülbelül mi játszódik le egy sorozatnál:
Szinte minden edzésen újra dupla gyakorlatokat csinálok 10 es ismétlésekkel 4 es sorozatokba és egy negatív piramist amiben csak bírok de egyszerűen annyira élvezem amikor vérrel megtelik a vállam például… zsibbad bizsereg a bőröd felperzseli a utána a fájdalom lihegsz mert tudod hogy véged van de még egyet bele kell tolni ment? Akkor még egyet… lerakod ááá ez nem elég kell még egy sorozat fele súlyból formálódjon legyen szálkás, had legyen eres… mééééééééééééééég… mikor már nem érzed hogy fájna lerakod és akkor elönti a friss vér és az oxigén és meghalsz…. számolsz magadban 30-ig… elképzeled közben hogy fogod újra megcsinálni ugyanazt csak plusz 3-4 kilóval vagy még legalább 2 ismétléssel többet… megragadod a súlyt érzed, hogy már most nehéz ez a darab vas… és újra kezded és megpróbálsz tovább lépni még eggyel ezentúl is…
 527472_498095200203198_1411384685_n.jpg
Egyszerűen megfogalmazva imádom amit csinálok hobbymként és remélem még sokáig fogom tudni „élvezni” ezt! :)
Jujj amit el kell mondanom, hogy volt a SunRise Fitnes Szuper centerben nyílt nap és volt alkalmam megtapasztalni a következőket: TRX, G-Flex, Cross Fitt
Nos a TRX nem volt rossz, de annyira nem jött be mint G-Flex, mivel Én úgy érzem hogy az áll hozzám sokkal közelebb… lassabb izoláltabb a mozgás és kötött izomzatomnak inkább ez jött be mint más. Ami viszont nem tetszett egy hétig fájt a térdem a keresztbe hátul guggolós micsodától ami nagyon rosszul esett, de kellő izomlázam volt tőle. Annyit tudnia kell mindenkinek, hogy P barátom nem tudott másnap jönni edzeni egyet miután lenyomtunk egy Cross Fitt G-Flex kombót. Na de a Cross Fitt nem is fehér embernek való… ott a bemelegítésnél már azt hittem hogy elhalálozom és majdnem volt egy lány mellettem olyan szinten bírta ezt az egészet, hogy szégyelltem megállni… gondolkodtam hogy teátrálisan térdre borulok előtte és elmondom, hogy minden tiszteletem az övé, azonban amikor láttam, hogy a feladatoknál amit egybe kellett csinálni 4 hölgy ment be előttem a célba akkor inkább egy ásót kerestem volna éppen, hogy miként és milyen mélyre tudom eltemetni magam! :D Aztán megnyugtatott Killer G., hogy nekem cipelnem kell a csöpp viziló testem is ezért ne is csodálkozzak ezen… jójó de akkor is nehogy már lenyomjon egy lány!!! :D385637_384854928250578_486577740_n.jpg
Miután elment ez a két nap a nyílt napon egyszerűen megjött a kedvem megint edzeni, ahogy említettem és azóta alig várom, hogy megint oda kerülhessek végre a nap végén és megint meghaljak.
Kell, hogy írjak a jelenlegi edző partneremről néhány szót, mert megérdemli, nagyon tetszik, hogy végig kivitelezi az edzést, ahogy a nagy könyvben meg van írva, már csak némi motiváció kell majd még, hogy a végkimerülésig gyötörje magát minden edzésnél de sok idő után megint van valaki akivel jó edzeni, aki nem hátráltat hanem ad a edzéshez! ;)
Elindult a LifeTilt Awards szavazás ami az Én márciusi eredményeimet mérettetik meg a szavazók másokkal szemben. Nagyon köszönöm ezúton is mindenkinek a szavazatokat akik eddig rám szavaztak és a következő szavazatokat is akik esetleg majd nyomnak egy Zoli-t a LifeTilt oldalon azt nagyon szépen köszönöm. Közép döntőben is és ha eljutok majd oda.lifetilt elődöntő.jpg
Jujj még valami mindenkinek itt kifejteném, hogy nem a táplálék kiegészítőkbe kell hinni és nem mindenre mindent szedni hanem keményen dolgozni, annyira keményen mint soha senkit nem láttál és akkor olyan eredmény jön amit mások csak irigyelni fognak, hogyan érhetted el te, mint szánalmas földi halandó, hiszen az irigyeid majd magasságokba fognak emelni hiszen el sem tudják képzelni magukról, hogy el tudják érni amit te letettél az asztalra! Küzdj és harcolj mindennap önmagaddal ennyi a lényeg Tessék menni és csinálni! ;)
 motivation-motivation-demotivational-poster-1267151236.jpgcb74d589f4433d04624b2610f82591ad.jpg185192_3736989547051_41331070_n.jpg1310643916-yDa44P.jpg
Néhány kép a végére amit szeretek nehogy unatkozzatok! ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése