2012. december 12., szerda

Hogy is kezdjem?! Nem tudom csupán arra tudok gondolni h vmi motiválóan kéne írnom!De nem fog menni... inkább leírom azt, mi volt az ami emlékezetes marad számomra egy ideig a közel múltból! ;) :):):)
 160863017910389210_M9o81P0w_b.jpgfit-motivation-4.jpgtumblr_m7tt47PNvZ1rbq1ooo1_500.jpg
Kezdenem a Futiii csoporttal, ami szépen fejlődik és alakul... Lassan kialakul egy kisebb csapat akikkel lehet együtt mozogni egy heten kétszer-háromszor! Halllllellluja! Lassan elérjük a kritikus számot ami a 100 lesz és nevet változatok ötleteket pedig a csoport tagjaitól szívesen fogadok, hiszen ez a csoport a közösségé, akik kijárnak közösen trappolni s rekortánra és mellette 1-2-3 körre! Szeretném felhívni a figyelmét mindenkinek, h amennyiben nem fut 30 alatti időt ettől függetlenül is posztolja h mikor megy Én nagyon szívesen megyek vele a megfelelő tempóban!;) A csoport bővült néhány taggal akiket név szerint nem említenék, de az ő tempójuk vmi GUSZTUSTALAN!!!!! :)))))) Elmentünk közösen trappolni 4en Budapest bankmegindultunk egy 24-25 ős Margit kört megcélozva... Ék alakban hasítottuk a levegőt és MIG-eket megszégyenítve lavíroztunk a bamba turisták között akik a futópályát sétára használják... Suhatunk... Gondoltam magamban milyen kibaszott jó vagyok bírom tartani a tempót tőlem 20-24 kg-val könnyebb srácokkal akik tényleg bírnak futni (köztük van Péter is);) első kör vége felé kezdem érezni h a tüdőm szűk szívem nem pumpál eleget... De még mindig suhanunk... Eljön az első kör vége az ék alak szét esik:S :S :S ez a két őrült eldobta a Kriptonitot a nyakából és az addigi 4:30-4:35os km-ek csak gyenge szánalmas sétának tűnik ahhoz képest ahogy elindultak... Waaaaaaaaa ordítanék de örülök h egyáltalán a levegőt még a számon képes vagyok venni... érzem h jól jönne most kopoltyú, bőr légzés, varázsbab, 4-500 gramm speed, lábanként 20-30kg izom és akkor képes lennék TALÁN tartani a tempót... Ők suhannak tovább ketten ék alak felbomlott újra szánalmas szarnak érzem magam... De P. nem ment el velük második kör felénél szól h fáj a lába... Fasza fájós lábbal olyan tempóban jön velem h Én könyörgöm az éghez adjon még 1-2 szívet, tüdőt, h a maradék 3 km-t végig bírjam... Tehát a Kriptonitot eldobó MIG-ek mar láthatáron sincsenek P megint tempót vált... Centikből méterek lesznek és nyúlik köztünk a távolság… és még van 1 km... Waaaaaaa... Ilyen nincs.... Nem hagyom!!! Nem hagyhatom, h megint rám verjen 30 méterrel... Akkor is jövök, nyújtom a lépéseket minden izmom tiltakozik és parancsolja az azonnali megállást!!!! Lélegezzz lééélegezzzz...
Note_to_self__just_breathe_by_Holly2007.jpg
Vicsorogva futok már mindenem ég... Beértem... Van még 500 méter... P mögött vagyok mondogatom magamban ha nem nyomom le sprintben felvágom az ereimet harakirit követek el... minden rohadt méternél egyre gyorsabb tempót diktál P mintha tudná h néhány méterrel ezelőtt volt az h kihagyott a szívem néhány ütemet!!! Nem lassítok akkor sem! NEEEEEEEEEM ADOM FEL NINCS MEGTORPANÁS NINCS FÁJDALOM NEM LESZEK SZÁNALMASAN GYENGE FOS H ITT LEÁLLJAK!!!Incredible-Hulk-movie-poster.jpg
(Hulk ébredezik bennem… WÁÁÁÁ:):):)) Utolsó 80 méterre kanyarodunk P mellettem most neki kezdek nincs megállás végig nyomom ezt ahogy csak bíííírom! Végig fut rajtam a hideg feláll minden szőrtüszőm elönt a hideg vicsorgok... Minden elrugaszkodás fáj... P elmarad nem sokkal, de elmarad nyomom végig hallom h Ő sem adta fel trappol a megasirály ASICS-ében... Hallom mögöttem van nem lassíthatok a itt van mögöttem... Még 20 méter... Waaaa nincs levegő szúr a tüdőm faj a lábam... Tovább... MIG-ek ordítanak nyomjátook/gyerünk!!!! Beérünk kb 2 méterrel P előtt sikerült!!! (úgy h fáj a lába....:((() ordítok egyet nyugtázva h még élek és nem Elisyumba érkeztem épp meg...
Itt vagyok és sikerült olyan időt futni amire megint büszke lehetek 50 perc két kör ~96 kilóval... Meg egy lépés a velociraptorság felé!:))))
Nehány szót Sz. Péter Úrról: az utóbbi időben képes vagyok tartani a tempóját, de rájöttem h a végén amit Én képes vagyok megnyomni Ő egyszerűen feladja... Ezért kicsit haragszom is! Na de sebaj tudom h most már kellően hergelem ezzel a bejegyzéssel is:)))))
fit-motivation-3.jpg
Próbálom összeszedni mi történt velem az elmúlt időszakban...
Voltam a Life Tilttel Cross Fitt edzésen a Hits Gymben.
467345_467341689956496_1172003373_o.jpgDSC_7503.jpgD20_2329_1.jpgDSC_7573.jpgD20_2322_1.jpg
338219_467349476622384_1300206744_o.jpg


Nagyon tetszett az egész! A hangulat a feladatok, amiket megmutattak az egyetlen WOD amit videó kedvéért csináltunk végig! Én arra számítottam h halálnak halálával sikolyok között és verejtékben fetrengve meghalunk és könyörögni fogunk az életünkért első 10 perc után... Nem így lett… de rá kellett jönnöm h ez a sport komoly felkészültséget, készségeket és erőt követel meg, illetve amíg Vki tényleg azt mondja h CrossFitt-ezik... Így az említett meghalás elmaradt... Sajnos... De!!! Megpróbáltam felhúzás-kitolás kombót ami majdnem sikerült...
209485_467351343288864_432447468_o.jpg Nem kellett sok, de a "barbie" tenyerem képtelen volt elviselni (szánalmas szar vagyok… csak ezzel magyarázom magamnak miért nem ment) a fájdalmat illetve ezt a technikát kell gyakorolni kicsit szerintem mire biztosan megy... Azonban nagyon jól éreztem magam és hívtak h menjek versenyzőnek ezt még át gondolom...;))) novemberi megmérettetést megnézem és utána döntök...
Kajálásommal kapcsolatban annyit szeretnek elmondani, h tudatosan eszek és nem eszek félre szinte soha... De én is emberből vagyok néha előfordul... Súlyomat tartom centik alakulnak mindenhol a megfelelő irányba...;))
DSC_7522.jpg
Tegnapi RunTilttel kapcsolatban pedig szeretnem elmondani h nagyon tetszett 23:10 lett az időm és majdnem hánytam a végén, de fantasztikus volt mert nem egymás ellenségei vagyunk hanem ellenfelek és a végen tényleg egymásnak gratulálunk hiszen a fejlődést mindenki elismeri a másiknál és motiválja egy-két szóval! A vadidegent vadidegennek gratulált és bíztatta jobb teljesítményre!!! Ez a sport emberek!!! Hiszen szinte teljesen ismeretlenek vagyunk egymásnak és mégis képesek vagyunk örülni a másik sikerének!;) Ezért, és még sok másért tetszik mindig ez a rendezvény, illetve fogok részt venni amíg csak lehet! :))) a futi után piknik volt nagyon sok ismeretlen arccal hiszen őket még sosem láttuk... De őket is elragadta a közvetlenségünk és beszélgettünk a tapasztalataikról és szenvedéseinkről!:))) mindenki evett-ivott-ivott-ivott-ivott!;))) aztán lassan eltelt az idő pakoltunk és elindultunk haza! Megint egy nagyon jó este volt és szeretném h több ilyen is legyen! :) Ebből kifolyólag alapítottam meg a futii csoportot mert ha összejövünk mozogni heti 2-3X utána kicsit bandázunk mindenkinek meg lesz egy kis kikapcsolódás a hétköznapi mókus kerekből!;))) csatlakozzatok és hívjuk elő a bolygó kapitányát!!!!!!;)))))
Edzéseknél meg kell említenem h nem látok fejlődést illetve h pénteken kirabolták az autómat és minden sport eszközömet amit edzéshez használtam elvittek és ezúton kívánom neked te ...................... H .......... Na meg ................és h szülj sünöket egy életen át!:((((
614734_467345273289471_707957950_o.jpg
Emlékeimben Örökre ott élsz kedvenc edzős tatyim ami kibírt 6 felejthetetlen évet hóban hidegben sárban esőben... (és most csendben elmorzsolok egy könnycseppet a szemem sarkán!) :):):)
Na de elkalandoztam... Nem látok fejlődést... Lehet azért van mert egyedül edzek... De amikor sikerül Vkit elcsábítani egy edzésre mindig újságolja h 3-4 napig izomláza van... Ez azért tetszik mindig...;))) na meg visszatértem a 4X20 ás szériákra!;) megint nagyon kémény izomlázam van nap mint nap! Jajj de tetszik ez nekem!;):)))) egyszerűen imádom ezt... Remélem vannak meg ilyenek a világon!;)) azonban tudom h van ilyen betegség is (edzés függőség)!;))) Fejlődök(?)... Hisztizni is akartam emiatt de tudom; "türelem izmot terem!";) de akkor is szívem szerint betolnék 400000 adag ló hormont, de nem szabad és ellenállok a sötét oldal csábításának!;)))) Hiszen nem a cél az ami boldoggá tesz hanem az út és a vele járó küzdelmek!!! Úgyhogy küzdök emelgetem a súlyokat töretlenül, és posztolom nektek h fejlődök és remélem tudok motiválni ezzel egy-két embert!;)
Na meg nyomkodjatok a megosztást tudassuk a világgal h van egy elme rozzant!;) :))) Köszönöm h elolvastad, illetve itt van még néhány motivációs kép ami remélem tetszik!;)
FITNESS MOTIVATION.pngfit-motivation-14-e1326818366751.jpgmotivation.jpg
impossible_isnothing3.jpgwork-out-motivation-quotes.giftraining-motivation-quotes.gif20120226-222441.jpg
U.I.:Többek között még egy vmiért éri meg elmenni a Hits Gym-be a képen látható lány úgy rommá fog alázni minden téren, hogy sírva és könyörögve fogsz zokogni azért, hogy lábai nyomát csókolhasd a porban, hiszen tudod h nyomába sem érhetsz... nem hiszed el? Menj el a terembe és nézd meg mire képes!!! ;)
334965_467350653288933_1816514495_o.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése