2012. december 12., szerda

Pihi időszak

Sziasztok!
Rengeteget gondolkozok, hogy hogyan tovább, de csak az edzés és futásnál fogok maradni továbbiakban is mivel, ezt a tevékenységet tartom szinte a legjobbnak és élvezem nagyon minden egyes edzésemet bármikor amikor lemegyek a terembe mert a légkör is jó az emberek teljesen korrektek. Eredetileg most kéne pihennem kicsit de összesen 3 napot voltam képes egy helyben ülni csendben magányosan és ennyi elég volt azt hittem megőrülök! Azóta folyamatosan járok edzeni, csak nem olyan intenzitást követtem az első pár napban amint előtte... utána rájöttem, hogy most kajálok normálisan eszek egy csokit 3 naponta egy gramm nem jött fel a pocakom nem hízott be tehát még teljesen normálisan tartom a súlyomat, a formámat hogy illusztráljam csatolok egy képet is:
20120405telóról 011.jpgMár alig várom, hogy 20-a környékén elkezdjem az idei nyár előtti utolsó neki rugaszkodásomat, hogy a strandszezonra szuper jól nézhessek ki, életemben először ne kelljen irigykednem senkire aki négyzetrácsos bendővel nyomul a strandon! Végre jön a röpi időszak is jajj de várom... remélem lesz olyan vállalkozó szellemű ember a környéken aki majd jön és nyomul kinn vmi homookos talajon! ;)
Megcsináltam idén először a Margit sziget kört, a tavalyi legjobb időmet majdnem megdöntve jujj mik lesznek még ezen a nyáron?! :D:D:D
20120405telóról 023.PNG
Nyárra tervezek sok mindent annyi mozgással amennyit csak lehet... remélem nagyon jó lesz ez a nyár mindenkinek sok pihenéssel és sok-sok fagyival és bulival! ;)
Nap-mint nap töröm a fejem azon, hogy elkezdjek segíteni azoknak akik írnak nekem, hogy mit hogyan kéne elkezdeni és mit lehetne enni, mit nem lehetne és motivációmból adjak nekik egy keveset! Mindig folyamatosan írom sok embernek, hogy ezek nem bonyolult dolgok és atom fizika csak kitartás és akarat kérdése, viszont sokan látják bennem a mankót! Rendben legyen bármilyen kérdés kérés van szívesen segítek mindenkinek aki érdeklődik ezután, igaz ÉN nem vagyok profi testépítő és nincsen diplomám semmilyen előképzettségem csak olvastam sokat és úgy vélem van rálátásom néhány dologra azok számára akik teljesen nincsenek tisztában az általánosságban megfogalmazott tévhitekkel! ;)
Csajoknak pedig üzenem, hogy nem sokára itt a strand szezon tessék készülni kerek popsikat élesíteni, hogy miközben mi fagyizunk tudjuk legeltetni a szemünket!;) ::):):) Nyomás mozogni és várjuk a jó időt!
goal&deadline.png
Ezúton szeretném felhívni a figyelmet aki igényt tart ilyesmire jelentkezzen a vizipaci@msn.com e-mail címen a továbbiakban és ahogy odaérek azonnal jelzek vissza ahogy időm engedi.
Amennyiben kétségeid vannak, hogy kell e mozogni akkor itt van némi motiváció:
workout-motivation.jpg
Remélem mindenkinek megjött a kedve az edzéshez ma elmegyek megint futni egy kört a margitra és utána edzés akinek van kedve a terembe találkozunk!

További szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése