2012. december 12., szerda

Check In- formálódás folyt köv.

Brutal reg.jpg


 mma-training-motivation.giftumblr_m6csyeol0k1r401x5o1_500.giff939527ae91a11e1939222000a1e8b24_7.jpgtumblr_m6pcitRTzX1r401x5o1_500.gifyou-can-have-results.jpgtumblr_m6ct8vRh9o1r401x5o1_500.giftumblr_lkh77lg56E1qfka9bo1_400.pngMotivation.jpgMQ4.jpgtumblr_m6csukI6ff1r401x5o1_1280.gif


Helló Mindenki!
Próbálok időrendbe menni, de lehet ugrálni fogok kronológiai sorrendben de próbálok majd érthetően írni! :):):)
Before Céljaim:
  1. Szeptember 9. Nike Fél Maraton!
  2. November közepére egy fitt forma elérése 90 kg-ra való befogyás és fotózás! :) Cucc és minden féle tesztoszteronnövelő szar nélkül!
  3. Bicaj beszerzése és hegyi versenyeken való indulás Geri barátommal
  4. Maraton lefutása jövőre és arra való felkészülés!
  5. Balaton átúszás
After Célok:
  1. Félmaraton teljesítve 1óra 53 perccel a szigeten de sajnos nem a Nike-félmaratonon, mert kiraboltak és elvitték a rá szánt nevezési díjamat, így ezt égi jelnek tekintve nem mentem el rá, de novemberben lesz egy Balaton meletti futás ott ismét teljesítem a félmaratont illetve most a hónap végén is.
  2. Sajnos a formát nem sikerült MÉG elérnem, hogy miért nem tudom, lehet gyenge voltam vagy csak a testem adta fel a harcot… vagy mind a kettő… beszéltem 3 kompetens emberrel akik javasolták, hogy inkább márciusra törekedjek és akkor nem lesz annyira erőltetett menet, hát „challange accepted” kivitelezem akkor addigra a formát! ;)
  3. ez a pont sajnos jövőre fog kitolódni, de már nagyon várom azt a pillanatot amikor eljön, hogy Gerivel együtt full sárosan beérjünk a célba
  4. Ezt a pontot nem igazán erőltetném, de nagyon morfondírozok a kivitelezésén, de prioritást élvez egyenlőre a forma elnyerése és azzal nem lehet össze egyeztetni ezt a verseny számot így ez csak tolódik, de nincs elfelejtve jövő nyáron megcsinálom pont!
  5. Úszni még nem kezdtem el, de sikerült beszerezni a sportkártyát, így ez is elkezdődik rövid határ időn belül
Azt kell mondjam teljesen meg vagyok elégedve magammal, pihentem 2 hetet a nyár végén, és most újult erővel vetem bele magam céljaim elérésébe… mivel majdnem mind lehetetlennek tűnik egyenlőre számomra ezért szépen lassú fejlődésnek kell hogy teret engedjek és nem kudarcokat kell felhalmozzak magamban mikor napról napra jobb leszek önmagamnál!

Jujj itt van vmi amit nem szabad senkinek elfelejteni:
„Ön magadat kell legyőznöd nap mint nap mert az visz előrébb a céljaid eléréséhez, ha naponta csak egy lépéssel közelebb fejezted be a célodhoz, de ez csak rajtad áll! Fáj? Tedd meg azt az utolsó lépést amit tegnap nem tudtál vagy nem voltál képes és ismételd nap mint nap ezt a folyamatot!” (ide képzeljetek 34564758 darab felkiáltójelet halál csillagot és egyéb kiemelő eszközöket)
Vettem egy ugráló kötelet, amit még nem teszteltem, és itt szeretném megjegyezni sosem ugráló köteleztem életemben egy percet sem! Tehát ez egy hosszabb tanulási folyamat kezdete, ahol szeretném azt elérni, hogy a 40 darab „double unders”-et (ha minden igaz jól írtam) egybe megtudjak csinálni. Építő jellegű ötleteket várok, hogy miként lehet elérni ezt minél hamarabb.
Mint tudjátok a Facebookon, megtalálható a „Futiii ;)” csoport ahol szeretném azt elérni, hogy legyünk minél többen akik futni járnak! Itt sokan azt hitték/hiszik, hogy azért posztoljuk/posztolom az időmet, hogy másokat elkeserítsek vagy én legyek magasztalva, hogy milyen gyorsan tudok futni… Hát nem! Szeretném azt, hogy ez a csoport arról szóljon, hogy vannak gyorsabbak és lassabbak is akik találnak maguknak olyan partnert a futáshoz aki motiválni tudja, vagy segíteni tudja egy-egy futáson! Pusztán ennyi a célja a csoportnak semmi nyeremény semmi díjazás semmi ami ehhez kapcsolódik… örülnék neki, ha van olyan ember aki itt találná meg azt a futó társat akivel majd később elindulhat egy amatőr fél maratonon vagy maratonon… pusztán a mozgás a lényeg nem mások megfélemlítése vagy magasztalása, hanem az, hogy motiváljuk egymást és elérjük azt a célt amit kitűztünk magunk elé! Most jelenleg 100-an vagyunk és csinálunk ebből az apropóból egy kocogást szombaton a Margit-szigeten du 16.00 kor… akinek van kedve jöjjön csatlakozzon hozzánk! ;) Lesz aki egy kört fog futni lesz aki 2-3-4-et! Mindenkit megvárunk aki jön legalábbis Én és remélem, hogy személyesen találkozva újabb barátságok „futó cimboraságok” fognak létre jönni. Szóval gyertek keressétek az eseményt és csekkoljatok be ha már ott vagytok!
A „Futiii ;)” csoportnak lassan megváltozik a neve és nem ezen a néven lesz elérhető a következőkben, de erről tájékoztatlak bennetek és informállak, hogy mi is lesz ez.
Említettem, hogy sikerült kapnom sportkártyát ezúton is nagyon szépen köszönöm P-nek és Rékának, hogy segítettek ebben és ennyire jó kondíciókkal „beavatott” lehetek… :) :) :)
Akkor elértünk ahhoz a ponthoz amire nagyon büszke vagyok… megkersetek/megkeresnek folyamatosan páran, hogy mit csináljanak magukkal illetve miként tudok nekik segíteni akár interaktívan is, hogy fogyjanak illetve formálódjanak! Van egy pár ember aki, nagyon szuperül fejlődik akiket itt említenék meg, akik előtt így szeretnék tisztelegni: T. Gabriella, Sz. Anita, K. Anna Rita, Cz. Erzsébet, H. Julcsiiii, B. Vera, B. Vera papája, hogy Ő is elkezdte ezt az egészet, T. Dávid.
Van olyan is, aki halál listára került az elmúlt időszakban és nem érdemli meg hogy ne említsem meg A. Gerdi… :S A whiskey és a diéta nem barátok… :S
Jelentkeztem a Brutal challangre ami December 08-án lesz és megbeszéltük a tesómmal, hogy elmegyünk letudjuk az alap súlyokkal a versenyt, mert annyira jó hangulatú volt tavaly is, hogy ezt nem hagyhatjuk ki! Akinek van kedve az majd csatlakozzon szerintem egy nagyon jó rendezvényről beszélünk!
Belekezdtem a következő diétámba a múlt héttel, és kérem szépen egész jól érzem magam, pedig azt hittem sokkal-sokkal nehezebb lesz megint végig nyomni az első 15 napot, de nem jelentem egész jól haladok! A Futások nem mindennaposak, hanem úgy tervezem minden második napra lesznek betervezve na de első hónapban a következőt kell tudni:
Adott egy verseny kedves K. Beni cimborámmal, hogy október 11.-ig aki legjobb időt futja 5 km-en az nyer egy üveggel az egyik jó minőségi Whiskhey fajtából, így most a z űridőket kell futnom ebben a hónapban és a szabadban ami hogy is mondjam nagyon tetszik első neki rugaszkodásom 22:16 volt úgy, hogy kétszer bele sétáltam, mivel fájdogált a térdem, de remélem P. megtisztel jelenlétével a következő futásomnál és ezt az időt legalább egy perccel lejjebb fogjuk vinni!
Miután lement ez az egy hónap visszatérek a minden második nap 10-15 km-es futásokhoz, hogy a félmaraton ne legyen annyira megterhelő számomra majd novemberben. Most is teljesítettem egy 14.4 km-t 1óra 20 perc alatt 286 méter szintkülönbséggel. Számomra nem volt megerőltető, de nem is volt könnyű átlagosan 5:35-ös km-et futottam ami egy nem erőltetett tempóhoz szerintem nagyon jó.
Na de folyt köv a fogyi… most szeretnék főleg zsírt veszíteni és nem testsúlyt csökkenteni, mivel véleményem szerint pusztán erre van szükségem, hogy definiáltabb legyek sokkal-sokkal definiáltabb és el kell űznöm a zsírt a csepp tyástyemről! :):):) Remélem sikerülni fog, képekkel és méretekkel kicsit később jelentkezem itt nektek.
Még vmi jelentkeztem két dologra a testcsere programra illetve a Gilda hirdetett a következő szöveggel:
„Kedves Vendégeink!
Ha akad köztetek olyan hölgy vagy férfi, aki rendelkezik versenyzői ambícióval és szívesen megmutatná edzéssel megmunkált testét a színpadon, bátran jelentkezzen! Segítünk, hogy részt vehessen a Magyar Testépítő és Fitness Szövetség hivatalos versenyein! FIGYELEM! Új kategóriák: 30 év feletti női Fitness Modell és Men's Physique (férfi modell)!!!”
Írtam nekik válaszoltak szerdán kell mennem 8-ra megbeszélni, hogy hogy képzelik, hát nagyon kíváncsi leszek, miként képzelik el az „együtt működést”.
Jajj igen még fogok írni új fenn a Trolloknak néhány sort-mert megérdemlik-, de most ezzel nem szaporítanám a karaktereket inkább írok rakok fel nektek néhány motivációs képet! ;)
Köszönöm, hogy elolvastad és megnyomod a lap alján a megosztást! ;) További szép napot mindenkinek! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése