2012. december 12., szerda

A bűvös szám: 10700

Helló Mindenkinek!
Szeretném megköszönni, hogy olvassátok a blogot és nézegetitek és olvassátok, remélem még mindig motivál sokakat és a mai blog bejegyzés félig meddig erről fog szólni illetve arról, hogy miként küzdöttem meg az elemekkel és önmagammal egy dupla körös Margit-sziget futáson! :)
Tudom van akiknek nem is sok a 10700 méter, mivel eredetileg ennyi a két kör teljesen igaz a GPS, mindig kicsivel kevesebbet mér és kapja be ezért. Az idő eredményemet újfent D-nek köszönhetem, mert Ő volt az aki kijelentette, hogy szombaton menjünk futni, de két kör lesz és kész… Hát mondom rendben van egy körön sikerült elérnem számomra egy nagyon jó időt, hát akkor nézzük meg most mit tudok alkotni… Nagyon féltem, hogy képtelen vagyok végig nyomni ezt a két kört… hát csak egy 96kg-os 190 cm magas törpe viziló vagyok nem egy 60-65 kilós szuper hosszú távra tervezett szálbél maratonista… Gondolati síkon csak azért is megcsinálom, mondatot kb 25313524635746 trilliárdszor mondtam el magamban. Közben létre hoztam egy csoportot a Margit-szigeti futásokra már belepakoltam 30 embert, de szeretnék legalább 500-at, hogy mindig legyen kedve az embereknek jönni és legyen kivel menni futni a Margit Szigetre akinek van kedve. A csoport neve „Futiii ;)” aki szeretne csatlakozni az megteheti bármikor, Én elfogom fogadni, viszont ha rosszalkodik és gonosz dolgokat írogat azonnal kipicsázom a csoportból… mihez tartás végett!
Na de végig pörgettem magam, hogy nem lehetek annyira gyenge, nem tudom lefutni és a lányokkal meg beszéltük, hogy körülbelül olyan 6:30-as vagy 7:00-ás Kilómétereket fogunk futni, mert az bármikor tartható. Sima lilla-liba az még nekem is fog menni 10 km-en is. Bírnom kell hiszen gyenge kis szánalmas szar vagyok amennyiben nem fogom végig csinálni ezt… Na jó eldöntöttem megcsinálom, ha már D-t egyszer sikerült életem legjobb idejével hátra hagynom nincs mit tenni végig kell csinálnom és jól.
Megérkeztünk a Margitra mint ahogy megtudtam ott lesz Tomi is, ami meglepett és részben jól esett, na meg összekötve kellemeset a hasznossal volt aki vigyázott pénztálcára meg a kocsi kulcsra… :) :) :) Kicsit beszélgettünk és a lányok már tűkön ülve rám szóltak na akkor kezdjük el mert itt az idő sosem fogunk végezni… mondjuk igazuk volt hát akkor hajrá… nézegettem az időt a telómon olyan 500 méterig és a 6 perces idő nagyon nem volt jó, nem erre vagyok berendezkedve se kar munkám se lépéseim hossza se a légzésem semmi nem volt jó… :S Neki indultam úgy, hogy gondoltam D jön velem legalább lesz húzó erőm… nem volt így maradtunk édes kettesbe az órával és folyamatos önmagam korbácsolásával, hogy még fog menni jobb idő is nehogy már feladjam itt!!! Az első köröm 27:52-vel zártam és rám kérdeztek a fiúk, hogy nem lesz-e elég egy kör bólintottam, hogy nem! Nem ezért jöttem ide- gondoltam magamban-… azért jöttem ide, hogy lefussam a két kört és jó időt csináljak… máris egy óra alattit céloztam meg azonnal amikor beértem az első körben és láttam azt, hogy mi lett az eredmény. Nem volt mit tenni egy óra alatt folyamatosan próbáltam kinézni egy távoli embert és mentem utána, hogy na Őt is lenyomom meg a következőt és a következőt… természetesen jöttek a holtpontok is úgy kb 3, amikor lehagytam egy-egy embert, hogy szúrt az oldalam az ismét szar levegő vétel miatt… miért is ne megint felvettem vki más ritmusát és nem a sajátomat nyújtottam kicsit. Leküzdöttem megint magam és tovább mentem… nincs  ember és elemi erő aki megállítson
 Leonidasz.jpg
 se az a kurva szembe szél se az a lány akit kinéztem a végtelenségbe és alig bírtam utol érni a második körben… szép barackvirág színű futós felső volt rajta szerintem ezért akadt meg rajta a szemem ebben a szürkeségben… Na de amikor utolértem oldalra nézett rám nevetett utána elkezdett olyan tempót diktálni hogy az államat még mindig nem tudtam összeszedni a földről… na de sebaj magamat már így is legyőztem… de mint tudjuk mindig van szebb jobb okosabb mint mi, csak ezt nem szabad hangoztatni, ha valaki azt hiszi rólunk ez mind ránk igaz! :) Na de… folytattam az utam és beértem egy kulacsot szuper maratonista bácsit- a felépítéséről gondoltam két kulaccsal a derekán.- aki próbálta a tempómat felvenni de egy olyan 2-300 méteren belül teljesen szét hullott a légzése és kényszerült lasabb tempóra visszafogni magát megint. Győztem megint! Köcsög barack virágos meg csak ott megy 200 méterre… hogy száradna le a két lába… :D Na de jön még Ő az én utcámba… Aki tudja ki ez a lány vagy magára ismer jelentkezzen, mert következő két körös mókámat ellene akarom nyomni ha más nem akkor 5 perces átlagidővel maximum…

The finish line is just the beginning of a whole new race. -Unknown


Futottam tovább ahogy bírtam a szembe szélben és igyekeztem tartani az időmet a második kör vége felé is, viszont az utolsó km-ben vmi történt velem… egyszerűen alig bírtam a végét megcsinálni 5:35-ös km-et csináltam… ez szerintem szuper gáz, mert pont a végére amikor Én mindig hajrázni szoktam és most is azt hittem azt csinálom… Na de ez lett.


Az eredményem pedig a következő:
 10kmesfuti20120428.PNG
Kérdezték tőlem a srácok, hogy jó lett-e szerintem az időm… Hát mondtam nem először gondolkodtam 53 körüli kellett volna… utána meg átgondoltam, hogy 55 alattit megtudtam volna csinálni, de ez így is egész komoly mert ezek szerint a második kört jobban csináltam meg mint az elsőt, tehát még mindig vannak tartalékaim, amiket elő kell varázsolni magamból… következő futás Hétfőn lesz… mondjuk nem tudom egy vagy két kör majd megbeszéljük de ott a lányokkal nyomom majd végig, hogy meglássuk milyen a 6:00 ás tempó vagy nem tudom lehet megint vérszemet kapok és a víziló vágtáról a veloci-raptor vadász tempójára váltok megint! :D Csak legyen valaki aki jön és húz vagy ott liheg a nyakamba! Amit még szeretnék megosztani az a km-enkénti idő eredményeim a Runkeeper szerint és itt kiemelném a 7-es km-et, amit nem tudom, hogy-hogy hoztam össze!!! :) http://runkeeper.com/user/Zyho/activity/84452624?&mobile=false az alábbi linken megtalálhatjátok ezt az eredményt! ;) Azt hittem, hogy olyan izomlázam lesz, hogy belehalok, de nem így lett a vádlimba van egy pici izomláz és kész, ami hihetetlen mert a futás után azt hittem meghalok… Lassan már én is kezdek félni magamtól… XDXDXD

A másik dolog ami miatt ma keletkezett a blog bejegyzés a motiváció… mi is motivál engem és miért fogalmazódott meg bennem, hogy lehet elindulok egy versenyen a Forma kategóriába ami nem a szuper-mega-hiper szálkás minden izomrostot kell látni verseny lenne… Számomra úgy érzem ez a következő kihívás, ami megfogalmazódott… vhogy úgy szeretnék kinézni mint a bácsi a képen csak sokkal vidámabban! :)
Fitness-Motivation.pngNa meg egy fél maraton lefutása! Nap mint nap keresek egy egy motivációs képet és belegondolok azokra a megjegyzésekre amiket kaptam eddig arra kérdésre:
Lány:   Te mennyit szoktál edzeni egy héten?
Z:        5-6-7 Mikor mennyire van kedvem de átlagosan a 6-nál szoktam megállni.
Lány:   Atya úristen! Az nem sok?!
Z:        Te hányszor szoktál sminkelni hajat fésülni besütni méjkápolni stb?!
Lány:   Ez nem ugyanaz!
Z:        Sajnos igen, mert nekem mindig jól kell kinéznem mert én nem fedhetem el a ráncaimat nem hordhatok pót mellet, nem vehetek fel fűzőt… egyszerűen úgy kell formálnom magam, hogy elfogadható legyek folyamatosan magamnak és másoknak is, de főleg magamnak!
mély csend…
work-for-it.png
Átlagosan mindig ez a válasz, mert hát ha Ő meg lenne elégedve magával kemény munka árán tuti hogy ugyanúgy minden műszart kéne tenni magára, hogy elfogadják mint egy Nőt, vagy egyszerűen a kisugárzása, hogy boldog és elégedett önmagával elragadna majdnem mindenkit a környezetében?! Ezen azért gondolkodjunk el egy kicsit! Továbbá lányok izzadni ér! Emberi tulajdonság főleg edző teremben… nem kisminkelve megyünk be edzeni, mert ha normálisan edzel mozogsz futsz akkor előbb utóbb egy bohóc fog vissza nézni rád a tükörből, mert elfolyik a sminked! :) Tessék keményen edzeni és formálódni, hogy a strand szezonra a röpi pályán ne mackó nadrágba és pulcsiba menj ki! ;)
 Do it like your life depend on it.jpg
Srácoknak annyit tudok mondani, hogy rá kell jönni arra, hogy:

„The training in the gym is not a fucking SPA holiday!”


Nem haverkodni mentél le oda! Nem a turmixodat meginni és nem a meccset nézni a TV-ben hanem azért hogy izzadj fájjanak az izmaid és könyörögjön a tested, hogy végezz már!!! Nem! Még egy ismétlés még egy és még egy! Mikor elérsz a holt pontig amikor megszédülsz vagy már mindened sajog akkor hagyhatod abba, mert akkor leszel végre ott, hogy TALÁN, látszani fog az eredmény rajtad! Erdemény?!?!?! PFFFFFFF… Változás nem eredmény… ezt ne felejtsétek el…
challangevschange.jpg
évek kitartó munkája kell, hogy eredményt érjetek el… persze az is kérdés, hogy mit szeretnétek eredménynek nevezni… Mindig tegyétek annyira magasra a lécet, hogy biztosak legyetek abban nem tudjátok elérni! Utána rá fogtok jönni nem is volt olyan magas az a léc mert még mindig van rejtett tartalék vhol vmiben és az pusztán az akarat ami belőle árad és nem más emberé, csak a tied, csak önmagad csak TE! Amennyiben nem fogsz hinni magadban elbuksz a célod előtt! Miért mert feladod majd más megcsinálja helyetted vagy melletted és szánalommal néz rád hogy TE abbahagytad, hogy Te ezt az általad magasnak tartott lécet nem abszolváltad! Lépj ki a komfort zónádból, mozogj sokat egyél olyat ami kell szervezetnek és jönnek az eredmények!
weightlifting-bodybuilding.jpg

Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going. -Jim Ryan


Köszönöm hogy elolvastátok és nyomtok egy like-ot a lap alján, hátha sikerül motiválnom egyre több és több embert a példámon keresztül! További szép napot nektek!
A Pihi időszak alatt 1 kg jött fel és gondoltam még ezt a bejegyzést megspékelem két képpel, hogy tudjak a kételkedőknek bizonyítani!
fotó 2.jpgfotó 3.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése