2012. december 12., szerda

Gonosz mérleg… még 14 nap + 5

Helló Mindenki!
Rá kellett jönnöm vmire szuper-hiper-mega-gonosz a mérleg!XD Egyszerűen nem bírok 95 kiló alá süllyedni! Volt olyan nap amikor lenyomtam egy 45 perces edzést 30 perces has 30 perc futás 45 perc szauna egy zuhival és akkor mutatott a mérleg átlagolva 92.8kg-ot. Jó-jó meg volt, de mégis az a mérhetetlen víz veszteségemnek volt köszönhető. Na de ennyire? :)
Folyamatosan azzal nyugtatom magam, hogy izmosodok… ami igaz lehet mert a családom is megerősít ebben hogy nagyon sokat izmosodtam, de Ők mindig a jobb képet akarnak festeni a jelenleginél ami adott szerintem… :D
Tehát folyamatosan a mérlegek amik adottak akár 5 perc különbségével is 1 kilós differenciával működnek és így nehéz megmondani pontosan hány kiló vagyok mert állandóan adott egy 2 kilós differencia 3 percen belüli mérések alapján… átlagolni szoktam! :D
Diéta… Huhh jajj nekem nagyon nehezen bírom már epekedek olyan dolgokért amiket nem ehetek, ez szerintem gáz, de még van 14 nap és végig csinálom akkor is! THIS IS SPARTA!!!! :) Nem éhezem egy percig sem a diéta nem megerőltető inkább az, hogy nem ehetem meg azt amit megkívánok, pedig nem lennének nagy csalások ezek, de akkor sem! Megfogadtam az utóbbi etap után hogy a 70 napot legalább kibírom már ha a 90-et nem bírtam.
Futásaimat felváltva csinálom bicajozással (szigorúan 30 perces etapokat csinálok a futásból is és a bicajból <1. futi nap/2. bicaj nap stb…>)… Szeretnék nyáron az erdőkbe hegyeken-völgyeken menni a legjobb barimmal föl alá olyan helyeken ahol még a madár sem járt bicajjal. Úgy érzem kell némi változatosság a mozgásban, de félek, hogy nagyon sok időt fog felemészteni az életemből ez az új hobby és lefogok inkább mondani róla, majd meglátjuk mit ad, vagy vesz el az éltemből és mérlegelek majd.
+5 nap?!?!??!?!: Ezt az 5 napot szeretném ráhúzni mert egyik jó barátom eljön és csinál rólam profi fényképeket edzés közben. Életemben először lesz ilyenre alkalmam és remélem jól fognak sikerülni. Ezúton szeretném megköszönni BOCI-nak és Győri (Adonisz testű) Elek Öcsikének mint fotós segédnek és Gabikának aki megengedte hogy nyitási időpont előtt megcsinálhassuk ezeket a képeket Magyarország Keleti Régiójának legjobb termében!!! Köszönöm előre is nektek! Természetesen a „vég” bejegyzésemben a before-after képek sima telóval készült képek lesznek, de majd közzé teszek néhány képet azokból amit Ő csinált. Alig várom, hogy kész legyenek. A fotózás kellő motiváció ahhoz, hogy ne sunnyogjam el a futás és kardiót meg a hasazást és edzést sem… Na meg a kaját!!!! (itt van előttem egy óóóriás táblás Milka és nem eszek belőle, mert nem kellett, de egy jó sajtos barackos csirkemellet már bevállalnék, vagy pogit, vagy nutellás banános palit vanilía öntettel vagy túrós barackos palacsintát csoki öntettel. Nyamiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)
LifeTilt blog: Eleinte nagyon sokat olvastam mert motivált, de sajnos mostanában nem kapok kellő motivációt a bejegyzésekből. Bence is megfogalmazta, hogy a blogja egy ugró deszka és használni kell egy ideig utána már saját utadat kell járd, szerintem Én 3-4 hete elértem már ide, folyamatosan motivációs bejegyzéseket olvasok és olyan embereket aki tényleg letettek az asztalra, itt egy link azoknak akik kíváncsiak http://www.simplyshredded.com/ .Nekem ez az oldal nagyon tetszik, remélem mindenkinek fog.
Tehát március 20-a környékén a végeredményekkel itt lesznek centik is (egy szösszenetnyi infó: a második etap kezdetéhez képest 4 hét elteltével 8 cm csökkent a bendőm továbbá mennem kell ruhákat venni, mert 38-as farmer nadrágot hordtam és feszült most 34-es famert hordok és ettől is kisebbet kell vennem :)) és lesz értékelés és képek, hogy hova jutottam.
További szép napot kívánok mindenkinek és akinek kérdése van nyugodtan tegye fel bármilyen formában!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése