2012. december 12., szerda

77 Nap összegzése

  
77nap Diéta--> 215,4 Km Futás + 26,9 Km Evezés ---> kb. 60 edzés

Előtte
Utána
Változás
Bicepsz
46
46
0
Mell
119
129
+10
Csípő
108
91
-17
Derék
101
89
-12
Comb
64
62
-2
Annyi mindent szeretnék leírni, hogy mennyire rossz volt és hogy mennyit szenvedtem, de nem… 90 Nap volt a cél de sajnos nem sikerült a mert a testem feladta a harcot nem bírták a hörgőim így kényszer pihenőt kell tartanom. Nem baj most elmondhatom, hogy az akaratom erősebb volt  mint a testem „…és nem vagyok szánalmas szar alak akit csak törpék …” jajj elkalandoztam… :D
A cél amit kitűztem 100 kilogramm alatt igen 100 kilogramm alatt 90 nap alatt. Szeretném leszögezni, hogy 113.3-115 kg voltam természetesen ezt lehetne pontosítani, de a mérlegnek köszönhetően 3.1-3.3 kilogramm volt a differencia az itthoni és a teremben levő mérlegen. Sajnos az első 30 napon eléggé sokkolt ez a differencia... megint átgondoltam azt, hogy mi lenne akkor ha csak egyik helyen mérném a súlyomat! Jajj milyen okos vagyok! :D Eredmények jöttek egymás után szépen… erről ennyit.
Nagyon aggódok, hogy mit sikerült elérném végeredményben nem fogom tudni tartani de most egy hónapig tinlgi-tangli amit mások edzésnek hívnak… XDXDXD (jajj ez gonosz volt…) 
Az edzéstervhez sok sikert és kitartást kivánok mindenkinek, amiben szerintem nem volt hiány, de nem lesz egyszerű, erre készüljön mindenki aki elkezdi!
Szeretném az elmondani amit is: „NEM érdemes olyanba belekezdeni amit simán megtudsz csinálni mert akkor nem f
ogsz fejlődni úgy ahogy szeretnél” (mert mindenki Jay Cutler és Arnold Szeretne lenni egy hónap alatt… hát kurvára nem fog menni!!!) Aki meg  belekezd az rájön, hogy nem az izomfájdalom /A fájdalom csak egy állapot, ami a súlyzós edzésen végig kísér, ha jól csinálod ha nem akkor menj inkább haza!/ és fogyókúra / ami felkelt éjszaka hogy jajj de jó lenne betolni vmit ami csokitól és/vagy zsírban tocsogós egyszerre… (erre elkalandoztam a rántott csoki gondolatával is de inkább kihagyom!),  és az éhezés nem a legnagyobb ellenséged itt! Magaddal küzdj meg nap mint nap, mondd el magadnak nem vagy egy gyenge fis-fos… megcsinálom ha már bevállaltam ezt és mindennap ostorozd magad, hogy erre képes voltál? Akkor eddig mi a pici kukit csináltál eddig edzés néven??? 13 éve fogok edzeni január 15-én és kurvára nem tudtam letenni semmit hát tessék végre négyzetrácsos bendőm van! :D 
Folyton pörgettem magam minden edzésem előtt, hogy végre sikerüljön megcsinálni +5 vagy +10 kg-val vagy legalább 5-7 ismétléssel többet tudjak megcsinálni, de ha azt megtudom csinálni akkor miért nem mentem följebb súlyban??? Vki azt mondta, hogy „Örök elégedetlen vagyok!” Nem!!! Nem vagyok az csak nekem nem elég a jó eredmény… nekem olyan eredmény kell amit szinte elérhetetlen véleményen szerint sikerült eddig elérnem ezt, tekintve hogy eddig sosem csináltam végig semmi olyat mint egy ilyen program... mondjuk ha nagyon szigorú akarok lenni akkor elbuktam (!!!), mert nem 90 nap volt de elértem amit akartam 100 alatt vagyok és ja és nem tudom írtam már hogy négyzetrácsos a bendőm?! :)
Szeretném azt is elmondani, hogy 5350 méter lefutása volt első célom, most a Hadarits kisasszonnyal való futás 26 perc alatt lesz egy Margit-sziget kör, aki szeretne csatlakozni ne habozzon jelezni!!! A következő célom pedig 10.000 méter  lefutása ami kevesebb legyen egy óránál.
A visszajelzéseknél a 45. napi bejegyzésemnél nagyon jól estek. Mindenkinek a biztató szava jól esett és köszönöm szépen ezúton is! Nagyon remélem, hogy nem sikerült most senkinek csalódást okoznom… tudom nem szerethet mindenki de köszönöm annak is aki nem ezt teszi!
Szeretném jelezni, hogy Én mindig csak eredményekkel fogok jelentkezni a következő etap pedig január elején fog kezdődni hasonló programmal, de a célom most 95 kg lesz és 70 nap leküzdése… Amennyiben bárkinek van építő kritikája közölje velem és beszéljen és írjon és hívjon, mert nem tudok mindent és nem vagyok szuper okos és tanulni mindig kell… mindennap, és köszönöm szépen előre is! ;)
Most pedig megmutatom nektek, hogy mit eszek ma este (durum lisztből lett csinálva Én gyúrtam!) Na kikér? :):):)
 

 Update vol 01: Ami kimaradt és most hívták fel rá a figyelmemet... IGEN szedtem tápkieget és a következőket: BCAA, Fehérje turmix (MyoFusion), PLutonium (Peak); Vitamin pack illetve vitamin; C Vitaminnal kiegészítve; L-Carnitine

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése