2012. december 12., szerda

„Fuck the Future, Forget the Past, Just Live NOW!”


296806_2437423650014_1084434963_2757594_1920238625_n.jpgtumblr_m6pnn6UMsO1r54533o1_1280.pngimages.jpg

Helló Világ!
2012-07-08 001.JPG
Mostanában állandóan töröm a fejem, hogy hogyan jussak előrébb ne adjam fel, hiszen, mindig kell egy cél, amiért érdemes küzdeni, és ha megkapod akkor ne törj össze és ne tudj kezdeni magaddal semmit, mert nincs következő cél, de a cél…. hmm… igen a cél ami nagyon nehéz definiálni ami neked megfelelő… megfelelő pfff… ha túlságosan kicsinyes sikert-sikerre halmozol de nem küzdesz érte eleget, hogy legyen értéke… ha túl magas kudarcból kell építkezned!!! Kudarc?? Ne viccelj magaddal nézd meg mit csináltál egy éve. Mit csináltál meg most, a mai nap félév vagy egy év elteltével… ha kicsi a különbség Óriási gondok vannak fejben vagy fizikailag… ha nagy a változás akkor lehet kicsit visszább kell fogni magad, mert lehet, hogy túlságosan a penge élén táncolsz…Már rájöttem kell néha pihenés a szervezetednek mert visszaköszön. Jelzi kegyetlenül… és fáj minden… nagyon… akkor jön a semmit tevés és tespedés időszaka… Én meddig bírtam? Körül belül úgy egy hétig és megint mennem-indulnom kellet, mert függő vagyok. Így elindultam megint a terheléseken, és ahogy írtam meg szeretném csinálni a félmaratont… Hát sikerült!
 20120708 2012-07-04 001.PNG
Eljött a 2012. Július 04. 19.00 RunTilt ideje, neki lódultam a Margit-szigetnek és 4 szer végig trappoltam rajta Én mint törpe víziló 98kg-mal, minden egyes körben frissítési pontokat iktatva 4km-enként, de az utolsó körben már kettő kellett! Szeretném veletek megosztani, hogy egy tréfa-répa és bohóckodás az első két kör… De utána… nos fogynak az erőtartalékok és a fogynak a gondolatok amikkel ösztönzöd magad! Harmadik körben eljönnek a fránya izomgörcsök amikor is, már majdnem szeretnéd feladni és elmondani magadról mindenkinek hogy a Szigeten a futópálya megalázott lenyomott és gyenge szánalmas szar vagy… de eszembe jutott két interaktív futó cimbim Sz. Péter és B. Zoltán akikkel innentől kezdve úgy hergeltem magam, hogy Ő tuti lenyomna, elmondaná hogy gáz, hogy feladtam. STb… A negyedik kör az kín szenvedés volt az utolsó 5-600 méterben pedig már a cipőben a lában annyira lüktetett mert sikerül meghúznom a fűzőmet úgy mint egy idióta, hogy nem volt vér benne, de nem álltam meg, mert ha már eddig eljutottam nehogy már feladjam! :D Sikerült az idő eredményt már fenn láthattátok! Aki azt mondja lehetetlen az nézze meg a kettővel ezelőtti edzéstervet futáshoz, tartsa be és menni fog nem simán, de menni fog! A RunTilt befejeztével beszélgetés kezdődött és pletyizés ki-mit- csinál, miért csinálja és nagyon jó brigád kezd kialakulni. Akinek van kedve az jöjjön ki futni egy kört mert mindenki megtalálja a számára megfelelő futó partnert! Voltak páran akik gratuláltak, és volt aki ecsetelte hogy nem létezik ilyen eredmény, de Én megmutattam neki hogy mégis, ezúton is köszönöm a gratulációkat! Nagyon jó érzéssel töltött el hogy páran elismerték ezt az eredményt. Még egy valami tesóm megkérdezte amikor befejeztem és felhívtam és mondtam neki az eredményt, hogy mikor futom a maratont? Mondtam neki hogy hülye sosem! Na folytatása ennek lejjebb! :D

Most eltelt egy pár nap és úgy gondoltam ismét elmegyek kocogni, így írtam a Futiii csoportba és Sz. Péter kolléga írta hogy jön… Na gondoltam ennek fele sem lesz tréfa! Margit hídnál indultam el, mert egy idióta vagyok hiszen Peti írta, hogy az Árpád-hídtól indulunk és nyomulunk két kört!!! Wááá mekkora állat vagyok! Na elkezdtem futni mint egy ökör, hogy minél hamarabb oda érjek és első köröm felénél így Találkoztam vele! Nos meg kell állapítanom, hogy ez a srác a „kocogás” jelzőt vagy nem ismeri, vagy engem akar rommá alázni folyamatosan. Alig bírtam vele tartani a tempót, mert nagyon sok gondolat kavargott a fejembe, ami nem volt jó tekintve a tempó keménységére és a légzés technika folyamatos szétesésére… illetve szúrt az oldalam a combom a gyomrom kétszer akartam megállni, de Peti mondta hogy nehogy már…
pain2.jpg Hát köszönöm ezúton is, mert nélküled kétszer álltam volna meg! Feladtam volna és megint mérhetetlenül csalódtam volna magamba… Köszönöm Peti! Itt az eredmény 97.1 kg-val mérlegelve futás után futás előtt 99.9 kg! (Ezt majd egyszer valaki elmagyarázhatná, hogy vagyok képes ennyit veszteni egy futás alatt, úgyhogy megittam egy liter vizet!!) :):):)

 2012-07-08 002.PNG2012-07-08 003.jpg
Másik cimborámmal megbeszéltük ma este folyamán, hogy jövőre felkészülök a maratonra, Petivel még nem beszéltem erről, de szerintem Ő is bevállalná, mert ilyesmiben benne van. (mert egy rohadt szívós!)  Sőt jövőre a Balaton átúszást is tervezem, hogy ne legyen már annyira könnyű az életem! :D
Tehát a mostani terveim a következők:
  1. Szeptember 8. Fél Maraton!
  2. November közepére egy fitt forma elérése 90 kg-ra való befogyás és fotózás! :) Cucc és minden féle tesztoszteronnövelő szar nélkül!
  3. Bicaj beszerzése és hegyi versenyeken való indulás Geri barátommal
  4. Maraton lefutása jövőre és arra való felkészülés!
  5. Balaton átúszás
Természetesen a célok változhatnak, és fognak is szerintem, de nem hagyom magam nyugodni a seggemen mert nagyon jól esik, hogy van miért küzdeni és hobbyt találtam magamnak amiben mindig lehet fejlődni!
Szeretnék még megosztani veletek vmit amit mostanában minden futás közben hallgatok és erőt ad. Remélem nektek is fog: Motiváció!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése