2012. december 12., szerda

Party Hard!

Helló Mindenkinek!
 tumblr_m6zibiREt31rae2vyo1_1280.jpg
Megszakítom a hallgatásomat és írok néhány sort arról mi is történt velem az utolsó néhány napban… elmentem „nyaralni”----> azaz züllöttem egy héten keresztül… megünnepeltem legjobb barátom és keresztapám 30. születésnapját utána pedig egy hétig régi és új barátokkal egy tábort szerveztünk ami annyira jól sikerült hogy a hangom… milyen hangom… na az nincs! :D
 Party-hard.gif
Na de teljes züllés megvolt… megmérni még nem mertem magam szerintem elsőre nekiugrok egy 3-4 napos böjt szerű valaminek, mert nagyon sokat ettem olyan ételeket amikre nem is mertem ránézni… de ennek itt volt az ideje…
Na de akkor nézzük csak nézzük csak… edzés terén most egy hétig rotty volt és agyhalál… de előtte folyamatosan jártam edzeni minden nap kivéve a vasárnapot mert a jó istenke is megpihen akkor, így hát Én is megteszem már… :) Utolsó héten szinte leálltam a kardióval, mert elment tőle a kedvem nem volt motiváció és szerintem kiégtem teljesen, hiszen rengeteget tettem azért, hogy elérjem a novemberi nevezésemhez szükséges külsőt… (Én úgy mondom hogy lízingelem az új csepp tyástyem, amiért nagyon sok munka és vesződség kell, de megéri ezt elmondom mindenkinek) Egyszerűen látni mi voltál mert végig csinálod ezt akkor ledöbbensz miként tudtam úgy élni ahogy... na de elkalandoztam megint… Vannak valakik akire szinte teljes mértékben hallgatok az edzés terén és elkeserítettek, hogy novemberre nincs esélyem elérnem azt amit szeretnék…ami körül-belül így fog kinézni...
i_wanna_be_no_hero_by_vishstudio-d4xrvjc.jpg
Magam alatt voltam körül-belül 3 napig egyszerűen nem tudtam mit csinálni, hiszen végig gondolva, hogy jajj ezt nem kellett volna megenni vagy azt nem tudok olyat mondani, csak annyit, hogy egy-egy töltő napot nem kellett volna megcsinálni vagy… egyszerűen nem tudtam mire gondolni és töprengtem ezen nagyon sokat de nem jutott eszembe az hol ronthattam el ezt a sztorit… majd felhívtam 3 nap ön kínzás után az egyik barátomat akivel beszéltem ezzel kapcsolatban és hallgatok rá… elmondta, hogy ne foglalkozzak vele hiszen minden rendben van nem ebből élek és nekem nem hivatásos út a célom pusztán egy olyan eredmény, hogy elérjem azt a formát amivel ott kiállhatok egy színpadra hasonlóan amatőrökkel mint Én. Ez volt az a pont amikor megvilágosodtam, mennyire igaza van… megnyugodtam és mérlegelve ezt az egészet átgondoltam akkor legyen tavasz… hiszen Én nem fogok sosem megállni a mozgással kivéve ha meghalok ameddig lehet megyek és megpróbálom majd a fizikai teljesítő képességemet maximumra vinni! Nincs megbánás csak pusztán haladás előre és teljesíteni mindig a kisebb célokat amiket kitűzök magam elé.
 images.jpg
Átgondoltam az edzéseimet is és szeretnék minél hamarabb funkcionális tréningeket is bevinni az életembe mert számomra nagyon fontos lenne ezeket elkezdeni úgy érzem a törzs izomzatom nem kellően fejlett…
 yesterday-you-said-tomorrow-nike_large.jpg
Következő kihívásom is megvan… 5 km legkevesebb időre mindegy hogy zárt vagy nyitott területen és runkeepert használva teljesíteni kell szeptember 15- Október 15 közötti időszakban annyiszor ahányszor akarom, de a legjobb idő fog számítani. Nagyon jót fog tenni a rövidebb táv leküzdése mert combom fejlődésére szükségem van és elindulok lépcsőzni is. Erről jut eszembe… Voltam lépcsőzni… Nos… aki szeretne tisztában lenni vele mennyire gáz, hogy 30 percet nem képed fizikailag végig nyomni az tegye meg, hogy elmegy egy ilyen helyre… első 20 perc után képtelen voltam tovább menni mert úgy remegett a combom hogy azt hittem meghalok… Fantasztikus volt elmenni és végig csinálni ezt a 20 percet… Jajj úgy élveztem… rég éreztem már azt, hogy nem kapok levegőt és a szívem úgy zakatol és úgy könyörög csak még egy kört ne (mézi hangon:))

tumblr_m8yqqvyzsb1rywdhao1_1280.jpg
Na de a következő célom megint megvan ki kell alakítanom a 6 kockát feszítés nélkül… jujj de jó lesz megint kínozhatom magam! :D:D:D A gond hogy máris örülök neki, hogy ez így van… tuti beteg vagyok :D:D de nem baj…:D Wáááááááááááááááááááá megint mehet az hogy szét daráljuk a termet a súlyok alatt meghaljak… posztolom majd mit csinálok és hogyan remélem tetszeni fog és motivál bennetek! Leírom mit próbálok ki majd funkcionális tréningként is.
hard-abs-motivational-photo.jpg
Hihetetlen… ez megint ugyanolyan mint amikor felülsz a mocira és melegszik szépen… pöfög amíg bemelegszik a blokk felöltözöl rajta… és már remegsz mikor elindulsz.. Imádom… na akkor következőkben jövök kicsit sűrítve! :)
tumblr_m9hqn8rXqd1rdxsqbo1_500.jpg


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése