2012. december 12., szerda

45. Nap Eredmények+ Értékelés + Edzés terv 2.rész

1.       3.Nap
Bemelegítés (5-10 perc bicaj „light”-os futás) és nyújtás után
Váll-Tricepsz:
0
8-10 kilóssal oldalemelés 10, előre emelés 10, kinyomás 10 és döntött törzzsel oldalra emelés 10
Pihenőnincs közte csak az első gyakorlat kezdése előtt

1-2
Nyak mögül nyomás + Állig húzás
4X2X15
30 sec pihenő
3
Oldalemelés (3szor oldal emelés az első harmadba utána egy teljes ismétlés)
3+1*10
30 sec pihenő
4-5
Előre emelés + Vállból nyomás
4X2X15
30 sec pihenő
6-7
Hátsó váll + döntött törzzsel oldalra emelés vagy gépen
4X2X15
30 sec pihenő
-
2-3 Perces Pihi


8
Egyenes rúddal letolás
3X25
30 sec pihenő
9-10-11
 Sittes Tolódzkodás + Szűk fogással francia rúddal homloktól tolás + Egykezessel nyak mögül
3X10-10-10
30 sec pihenő
12
Bendő


13
Kardió
40-50 Perc+ Szauna
 
2.       4.Nap
Bemelegítés (5-10 perc bicaj „light”-os futás) és nyújtás után
Láb
1
Guggolás
4X15
30 sec pihenő
2
Felhúzás
4X15
30 sec pihenő
3-4
Comb feszítő és comb hajlító
4X15
Non Stop
5-6
Lábtoló+ Vádli
4X15
30 sec pihenő
7
Vádli lábtolón és ülve
4X15
Non Stop
8
Bendő


9
Kardió
40-50 Perc+ Szauna

3.       5.Nap:
Pihenő
 


Ezek után pedig megy minden az elejétől.
Akkor msot beszélgetni fogok magammal: :):):)
-          Fáj-e midnen egyes nap valamid mióta belekezdtél?
-          Igen. Mérhetetlenül fáj… nagyon… egy példával szeretném illusztrálni: Mell edzés után a futás egyszerűen felér egy mérhetetlenül kínzó fájdalommal minden egyes leérkezés mert érzem ahogy mozog a mellem… :) :) :)

-          Megbántad-e, hogy belekezdtél?

-          Igenis meg nem is. Miért? Mert annyira fáj mindenem mindennap, hogy mindig panaszkodok pedig próbálok férfi lenni… a diéta pedig nagyon nagyon rossz volt amikor felkeltem, hogy korog a gyomrom… háát ez szerintem mindent elárul

-          Meddig szeretnéd ezt folytatni?

-          Amíg csak lehet… 70 nap utána 10 pihi és utána még egy 70 napot gondoltam.

-          Mi az amit üzensz a többieknek?

-          Csináljatok végig egy ilyen programot csak azért, hogy megtudd mit tudsz kihozni magadból! Rájössz, hogy sokkal több van benned mint elhiszed, és eleinte azaz 5 km ami olyan rohadt hosszú volt az elején nem AZ!!! Egyre többet és gyorsabban tudsz majd futni… pusztán azért csinálod mert jól esik hogy elmondhatod magadnak ma is megcsináltam és nem pusztultam el benne mint az elején.

Röviden tömören ennyit szerettem volna most így túl a 47. napon és remélem, hogy motiválni fogok egyszer Én is valakit, hogy belevágjon mert;
1.       Megéri!
2.       Meg tudja bárki csinálni, ha Én mint Törpe víziló már eddig eljutottam!
A következő beszámoló nem tudom mikor lesz, de igyekszem kicsit többet írni a jövőben. Köszönöm, hogy elolvastad és gyere máskor is!
Amennyiben ez nem elég itt egy kis motiváció, hogy lehetne ez még keményebben is csinálni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése