2012. december 12., szerda

2. Etap 36. Nap Értékelés és néhány sor mindenkinek!

Helló Mindenkinek!
Sikerült eljutnom a feléig és teljesen jól vagyok szerintem a szeptembertől eddig megtett út volt életem egyik legnehezebb megpróbáltatása. A fizikai fájdalom az edzéseken, az izomláz nap mint nap az egyáltalán nem gázos szerintem, a gondot azok a dolgok okozzák amiket töménytelenül kínálnak fel boltokban csilli-villi feliratokkal lehet kapni és ha végig nézed mi van benne egy marék cukor meg egyéb tartósító fis-fos amit nem is tudsz milyen hatással lesz majd rád vagy mérhetetlen mennyiségű fruktóz vagy glükóz szirup. Vegyem meg<----> ne vegyem meg? Hát segítek ne vedd meg mert nem segít abban, hogy elérd vagy elérjem a célomat sajnos … :S :S :S Pedig mennyire jó lenne Nutellával töltött palacsintát tömni a fejünkbe és úgy még gyorsabban fejlődni mint injektort lehetne adagolni magunkba…
A napokban elkezdett foglalkoztatni a gondolat, hogy mi legyen a következő célom ha ezt az etapot végig csinálom… (mondjuk nagyon optimistán állok most ehhez az egészhez mert ez a második etap sokkal könnyebben megy mint az első ment és nem tudom minek köszönhető ez)
A.    Lehetőség:Tegnapi nap elkezdett foglalkoztatni, hogy meg csinálom a fél maratont, mivel napi 5 km-et futok és nem lehet annyira gáz, utána megnéztem egy felkészülést 12 hét… mondjuk 21 km egyben az csak HUSZONEGY KILOMÉTER!!! Egyik nagyon kedves lány akivel elkezdtem közösen futni még tavaly amikor törpe viziló énem volt, Ő dobta fel az ötletet, hogy nyomjuk le és a győztes kap egy futó cipőt! :) Elég komoly motiváció, de szerintem ha többen vagyunk akkor sokkal motiválóbb lenne ezért várunk minden kedves jelentkezőt a kommentekben egy elérhetőséggel. :)
<Júnus 8-án indulok váltóba két lánnyal a 21 km-es távon mindenki 7 km-et fog teljesíteni és nagyon jól, mert tudom, hogy megcsináljuk! ;) Társaim Judit és Annu lesz.>

B.     Lehetőség: Maradok edzésnél és futásnál de nem heti 6 alkalom visszacsökkentem 3-4-re és fenn tartom amit elértem.
C.    Lehetőség: 1 hónap pihi után + egy etap lezavarása mérhetetlen szálkásítás és izmosodás jegyében.
Kezdem jól érezni magam a bőrömben és nem éhezni nap mint nap. Amire viszont felhívnám mindenki figyelmét, hogy ha kihagy egy étkezést ilyenkor szerezzen be egy protein szeletet életet menthet, mert olyan zabálási kényszer lesz Urrá rajta mint soha! Sajnos volt tapasztalatom benne, amennyiben kihagytam az ebédet mert éppen sajnos nem tudtam megoldani, vagy elfelejtettem aznap kész kínszenvedés volt, hogy ne lapátoljam magamba a komplett hűtőt a kanóccal együtt, annyira éhes voltam!
Szeretném ezúton megköszönni a családomnak, hogy mellettem vannak és támogatnak.
A terem ahova járok nagyon tetszik néhány kisebb hiányosság van csupán, de nagyon remélem, hogy március elejére, ahogy ígérték ez is megoldódik és végre mindenki boldog lehet és nem üldözöm a pultos lányokat őrületbe, hogy folyton szólok valamiért. Ezúton szeretném megdicsérni a pultos lányokat, mivel nagyon kedvesek és nagyon készségesen segítenek amiben csak tudnak! Csak így tovább!
Került mellém egy edző partner, aminek nagyon örülök és nem is. Szerencsére most vagyunk túl az első héten és nem olyan ember aki lejön iszik egy turmixot megnézi a tükörbe magát és utána bicepsz és mell gyakorlat után közli, hogy na mehetünk haza. Említette, hogy Ő nem nagyon szokott izzadni, ezt ahogy észre vettem edzés közben nem állja meg tökéletesen a helyét. Nagyon lelkes és nagyon komolyan veszi… elég sok ember próbálta már végig csinálni amit csinálok a terembe de majdnem mindenki kiesett egy hét után… természetesen vannak még elvetemültek! :D Remélem március 20-ig kibírja ezt a tempót majd és még tovább! Hajrá Gyuri!!! ;)
Sokan kérdezik tőlem még mindig, hogy mit csináljanak magukkal és hogyan kezdjenek bele és mit csináljanak.
Lányoknak szeretném leírni, ha napi egy almát és egy darab sajtot fogsz enni akkor tényleg vékony leszel, de gusztustalanul fogsz kinézni (véleményem szerint) + még jönnek később olyan betegségek amiket ennek a fantasztikusan szar diétának köszönhetsz.  Akinek körte alakja van és kis cölöpök vannak a lábai helyén fusson hosszútávokat 6-8-10 km-t hetente 3-4X tartson egy komolyabb diétát, de ne vmi divat szart. Ahhoz, hogy szuper csini-mini legyél adott egy váz a csontozatod, és arra kell felpakolni némi izmot, hogy szép gömbölyű legyél mindenhol, amennyiben nincs izom akkor lesz a váz meg zsír… az hogy gömbölyödik? Hát sehogy! :D
Fiúknak szeretném innen üzenni, főleg akik most kezdik TÜRELEM!!! Sajnos nem lehet hetek alatt megváltozni, ha életedből eddig nem áldoztál ilyesmire… idő kell sok idő izomzatot fejleszteni kiépíteni nem futva szaladva és kapkodva kell! Legyetek tisztában, hogy első két hónap tanuló idő, és utána jönnek lassan az eredmények, ha hetek alatt lehetne átalakulni akkor szerintem a termek és minden sport létesítményt májustól szeptemberig mennének maximum. Semmilyen kémiai segítség nem kell ami leveles formában ajánlgatnak, hogy szuper jó eredményt érhetsz el vele. Itt ok-okozatot nem írok, de ezeket nem véletlenül találták ki beteg embereknek és nem testépítőknek! (táplálék kiegészítők azok teljesen más téma ezt ne keverjük már össze könyörgöm!)
Szeretném újfent kifejteni, aki belekezd egy ilyen programba életmódot vált! ----> Ergo nem úgy néz ki, hogy 70 nap böjt után visszaülsz a sorozatokat bámulni chipset csokit és fagyit zabálva leöblítve light kólával próbálod fenn tartani azt, amit elértél! Igenis akkor is el kell járni heti 3-4X csak mást csinálni mozogni kell izomzatod azért fejlődik ki annyira amennyire egy program alatt mert terheled. Mindig a futókkal példálózok: Adott egy maratonista, ha Ő nem futna 3 évig de előtte megcsinálta már a martont háttal, hegyre felfele futva, kézen állva, bokasúllyal (mert Euro tréninget nyomott) utána leül nem mozog csak FB-zik és filmet néz és heti 2 szer elmegy partyzni rommá issza magát szét cigizi az agyát nem biztos hogy még végig sétálni is képes lesz utána ilyen életvitel mellett ugyanazt. Vajon miért? :O
Folyamatosan kapok visszajelzést, hogy már nem vagyok dagi, meg hogy: „jól nézel ki!” Sajnos kevés embernek tudom ezt elhinni, mert lélekben szerintem mindig a nagydarab és általam vélt pufi srác leszek, de sebaj így sosem marad el a motivációm. :)
Ami még fontos, most megnéztem az első képet meg a nem rég készültet… hát megrémültem hogy ÉN… ÉN voltam :D Egy kicsit sem tetszem magamnak a régi képeken. Na de lassan itt a következő etap vége hiszen már a felén csak túl vagyok és nem érzem magam szuper fáradtnak, csak energizáltnak de nagyon-nagyon!
Remélem azok közül akik elolvassák a bejegyzésemet legalább egy embert is sikerül majd edzésre sarkallnom, mert az lenne igazán nagy siker! Amennyiben így van írjon nekem, hogy el tudjam olvasni az Ő tapasztalatait eredményeit!
A második etap 36. napi képei a következők:
 

További jó edzést mindenkinek! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése