2012. december 12., szerda

GYM IS My Bitch!

3rd Run Begin
389632_463259543687456_1285959057_n_1.jpg
Megszületett a döntés és eredmény amit megosztok veletek elkezdem a 3. fordulót és igenis normális vagyok! :D A következő kör körülbelül November közepe végéig fog tartani, és ami fontos számomra, hogy némi izom felpakolása mellett sikerüljön rommá szálkásodni… „olyan akarok lenni mint egy raj keszeg!”- barátomat idézve :) :) :)
Hetente 6-szor szeretnék edzeni és futni legalább 3-4-5-6-7-8-9-∞-szor :):):) egy héten és vagy ha lesz erre lehetőségem ennél többször is… Lehetséges hogy izmot áldozok fel de nem érdekel mert közben megadatott bennem a másik elhatározásom 2012. Szeptember 15-én meg futom a fél maratont a Nike-val 10.000-ért ???!?!?!?!?! finoman most sok csillag jönne ide mert azért elég nagy szemétségnek érzem azt, hogy ennyiért kapok egy pólót meg a lehetőséget hogy lefussam ezt a mennyiséget hát egy vicc kérem szépen! Ennyiért és közben semmit nem kapok érte max majd egy szóbeli vállon veregetést… hát inkább kapjak csak egy pólót 5000 ért :D Még ebben is benne lennék de azért leírják a parasztok, hogy lesz zuhanyzási lehetőség hát kíváncsi lennék ki az aki bevállalna egy maraton fél maraton után hideg vizes zuhanyt, mivel konténerekben lesz rá lehetősége és figyelem 11.000 embernek?!?!?! WATTA FÁK?!?!?! Most komolyan mi az a melegítő rendszer ami képes ennyi embernek megoldani ezt a problémát mégis micsoda… Na mindegy elmegyek és lefutom ez ami biztos. 15 km lefutása most már meg sem kottyan vettem új cipőcskét egy szuper jól bevált Nike full AIR talpas micsoda! :)
20120602 030_átméretezve.JPG
Megcsináltam a legkomolyabb hetemet is eddig amit a runkeepernek köszönhetően meg is mutatok:
  Legkomolyabb hét.jpg
A futásra szeretnék beszerezni még egy Asics gelés talpú cipellőt és reményeim szerint egy két héten belül meg is lesz, amiről majd beszámolok mekkora különbség van a cipők között.

 A Heti hat edzésem a következő szerint fog kinézni:
 1.      Nap: Mell-Bicepsz + Futás

2.      Nap: Váll-Tricepsz + Futás (lehetséges)

3.      Nap: Láb + Futás

4.      Nap: Mell-Bicepsz + Futás (lehetséges)

5.      Nap: Hát-Tricepsz + Futás

6.      Nap: Váll-Láb + Futás (lehetséges)

7.      Nap: Pihenő/Köredzés

A pontos edzés tervemet szépen egyesével leírom amennyiben szeretné valaki követni vagy meríteni belőle igaz nem lesz sok újdonság benne, de remélem egyáltalán képes leszek végig követni és nem sikerül túlságosan keményre! :) :) :) Nézzetek vissza 3-5 napon belül és közzé teszem egy az egyben milyen gyakorlatokat fogok csinálni illetve mi lesz a menete ennek!

Habár tudjátok:
 „NO PAIN NO GAIN!”

11782_394806537238346_1437888735_n.jpg
Megvettem némi tápkieget is amit még ki kell egészítenem vitaminokkal és Ca/Mg al illetve némi L carnitine-el. Nem tudom milyen változás fog végbe menni de azt tudom, hogy nagyon kemény fogok edzeni, hogy elérjem azt a célomat hogy novemberben megtudjak mérkőzni amatőr versenyen. Nagyon kíváncsi leszek rá hogy miként lehet nevezni amennyiben meglesz a nevezésem azonnal közzé teszem itt illetve a proceduráját, hogy miként lehet regisztrálni magadat egy ilyen versenyre, mivel nagyon nehéz megtudni ezeket pontosan mert mindenki úgy vigyáz ezekre az infókra mintha szuper titkos szuper komoly fegyverek alaprajzai lennének… nem értem miért… majd remélem erre is rájövök.

 20120602 029 másolata.jpg

Jelenleg 95-97 kg körül mozgok reggel este mérve ennyi a különbség, átlagosan egy komolyabb edzés vagy futás után bemegyek ez alá körülbelül 2 kilóval még de azt folyadékban szinte fél órán belül pótolom és ezt nem tulajdonítom súly veszteségnek.
20120602 025.jpg

Centik a következők lennének az utolsó mérési állapotomhoz képest:


Kiinduló adatok
Második 70. napi eredmények
2012 Március 09.
Harmadik etap kiinduló adatok
2012. Június 04.
Pihenő előtti és a kezdés közötti változás
Bicepsz
46
45
43
-2
Mell
119
120
121
+1
Mell alatt
???
102
105
+3
Csípő
108
89
94
+5
Derék
101
84
88
+4
Comb
64
58
59
+1
Testsúly
113-115
93-95
95-97
+0+2

Nekem teljesen megfelelnek ezek a számok edzések nem nagyon voltak csak pusztán futások a kajámra egy percig nem figyeltem oda és folyamatosan zabáltam amit cska megkívántam… egy pálda csak hogy votl olyan nap, hogy három jégkrémet is ettem és háromszor bőségesen zabáltam mint egy malac! :D Bevallom őszintén, hogy nem figyeltem most hogy mit eszek hogy eszem, mivel tudtam, hogy nem fog úgy felragadni rám és tényleg nem… Természetesen zavar, hogy nem maradtam annyira szálkás mint voltam és hogy néhol vesztettem el az izmaimból, de mindennek ára van… most letudok futni egyhuzamban 90 percet is! Szeretném tudni ki van olyan aki 95-97 kg testsúllyal ennyit le trappol?! Nagyon tetszik nekem ez az eredmény… na meg az is hogy 10 km most már nem kottyan meg! :) Ja és itt szeretném elmondani, hogy ez nem egy magyarázkodás habár ennek tűnik, de tudom úgyis lesznek okosok akik majd mondják a magukét, hogy mi lenne ha egy évig állnék! Hát basszátok meg én nem fogok ennyit állni soha!!!(ide kéne felkiáltó jel még meg halál fej meg minden de képzeljétek ide! ;)) Inkább edzek minthogy megint egy víziló legyek és kész itt nincs kérdés ez egy életstílus és mondhatni egy modern betegségnek is! Nem lehet megállni és nem is szabad, hiszen amennyiben van egy célod azt el kell érned nem szabad hagyni hogy bármi az utadba kerüljön és megállítson... hiszen ha eléd kerül és meg kell küzdened vele csak egy újabb akadálynak tekintsd é nem többnek ne hagyd magad!
166560_398470210205312_1782114518_n.jpg
 Be kellett valljam magamnak, hogy beteg vagyok a terem és a futás betege... a mozgás és kihívások folyamatos "stressz helyzetek" függője... és akarom is hogy így legyen mert nem akarok leállni… egy hétig semmilyen mozgás az számomra szinte teljes kedvtelenséggel és stresszel telt el… Nagyon vártam már a következő estét és az azutánit megint, hogy ismét terhelhessem magam újabb célokat elérve elérhessek megint vmit amit eddig nem sikerült! Nem tudom elmondani senkinek mennyire hiányzott nekem a mozgás és a terem légköre és atmoszférája... és Én mennyire hiányozhattam a teremnek! :D :D :D Bárki kérdezi miért és nem tudja önmaga a választ erre nem tudok neki válaszolni, hiszen ez egy életforma és folyamatos küzdelem, de szereted és utálod egyszerre... nincs mit tenni ha nem csinálod hiányzik, ha jól csinálod akkor fáj és nehéz és küzdesz... önmagaddal, hogy kitold még egy ismétléssel még egy tárcsával a határaidat... Miért?!?!?! Mert múlt héten még csak ennyi ment most több kell hogy menjen hiszen akkor minek jöttem le megint csak hogy topogjak egy helyben és ne csináljak semmit?! Ezt otthon is megtudod csinálni, vagy a csajodnál vagy a MC-ben is... :) :) :) Ha elmész edz keményen koncentrálj a tökéletes kivitelezésre és a mérhetetlen teltség érzésére vagy pusztán a fájdalom leküzdésére... (jajj ez már kezd nagyon beteg lenni!!! :D:D:D)
 319810_379862275399439_1298771308_n.jpg
Tehát! Egy hetet most pihentem és semmit nem mozogtam! A mai napi kezdésem eredetileg egy szuper cellában való futás lesz és egy edzés új fenn a SunRise fitneszben, aminek az árát kicsit sokallom, de cserébe most reménykedek, hogy nem lesz szinte senki mint ahogy eddig sem volt tömeg és így nyugodtan tudok edzeni olyan tempóban ahogy Én szeretnék... hmmm... minden rosszban van vmi jó.

Mellékelem a két nappal ezelőtti képeket magamról, amik teljesen megfelelnek a valóságnak és nincs fotó boltolva… aki meg nem hiszi el az jöjjön ki futni a Margit-szigetre és nézze meg! :D A többi hitetlenkedőt meg… nem írok csúnyákat de nem foglalkozok velük! :D
 20120602 050_átméretezve.JPG
Amit tudok, hogy megint elkezdem az edzéseket és megint komolyan veszem a kaját és minden egyes feltételt, hogy elérhessem a 150 napra azt amit szeretnék, természetesen nehéz lesz a nyaralásnál és a buliknál, hogy ne egyek félre ne rúgjak be legalább egyszer stb… de TUDOM, hogy képes vagyok végig csinálni azt amit kitűzök:
„People need to stick to their own lives and not make shit rumours up about others!!! They are the types of people that are two faced, lie and can never be trusted. If you've got something to say, say it to their face or don't say nothing at all!!!”

Szeretnék még közre adni valamit amit én még nem láttam és remélem hogy nektek is motiválóan hat majd Arnoldnak a 6 szabálya amit megtaláltok fenn bármelyik netes portálon nem linkelném be ide én is:
#1 Bízz magadban.
#2 Szegd meg a szabályokat.
#3 Ne félj a bukástól
#4 Soha de soha ne hallgass a rosszakarókra
#5 Dolgozd ki a beled
#6 Az ötös pontból következik a hatodik szabály ami nem más mint a visszaadás.

1. Trust yourself
2. Break some rules
3. Don't be afraid to fail
4. Ignore the naysayers
5. Work like hell
6. Give something back.

 A mostani kedvenc videómat is megosztanám veletek:
 Klip
Köszönöm hogy elolvastad és a lap alján nyomod a like-okat ezerrel! :D További szép napot neked és jelentkezem 3-5 napon belül az edzés tervemmel!

Update vol 01:

Úgy döntöttem, hogy most egy hónapig 6-8 as ismétléssel fogom csinálni az edzéseimet és igyekszem némi izmot felszedni a legkevesebb zsírral mielőtt elkezdek készülni a félmaratonra utána pedig vissza térek az óriás szettekhez. illetve most a munkám miattú gy néz ki egy hét edzés és egy hét pihi (külföld) fogja váltogatni magát így elég nehéz lesz normálisan betartani bármit is... November közepéig pedig még rengeteg időm van és ez most így belefér! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése