2012. december 12., szerda

Impossible Is nothing! Avagy törpe vizilóból valamilyen forma elnyerésének a következő állomása!

Helló Mindenkinek!
Elsőre is szeretném megköszönni, hogy elolvastátok a bejegyzéseimet és remélem sikerült motivációt szerezni, hogy elkezdjetek mozogni, amennyiben nem vagytok elégedettek a tükörből visszanéző képpel.
Első ízben szeretnék néhány szót szólni egy olyan teremről ahova kaptam egy belépőt. Ez egy mega giga wellness fitnesz komplexum egy hegyen itt Budapesten ahova a havi bérlet 40.000 Forint, de kedvezményesen első negyedévben havi 35k akciósan!!! Jujj de jóóó! :S :S :S Nos kipróbáltam eltöltöttem 3.5 órát ebben a komplexumban és a tapasztalatom a következő; Sajnos akár milyen csilli-villi kívülről a terem belülről vannak olyan hiányosságok amit nem nagyon engedhetnének meg maguknak egy ilyen helyen véleményem szerint. Itt szeretném megemlíteni a tisztaságot, a futópadon amit nem közvetlenül előttem használtak, de nem volt letakarítva. Most mindenki nekem ugorhat, hogy egésznap nem állhat ott valaki és nézegetni ki törli le meg ki nem, de könyörgöm 40K ért?! :O Második dolog a kis jóga szőnyegek olyan mocskosak, hogy ráfekvést a kutyusomnak sem engedném majd csatolok képet döntsétek el igazam van-e?! Harmadik dolog a minden gépiesített, tehát egy full analfabéta is képes lenne leedzeni, mert mindenhol kis képen látható hogyan kéne használni ezeket a gépeket. A kézi súlyok mennyisége elenyésző, sőt minden súlyból maximum egy pár van amiből kettő van az a nagyon alapvető 2-3 pár… De könyörgöm egy olyan helyen ahol feltételezzük, hogy sokan járnak ennyi elég?! Hogyan?! Ennek az lehet az oka szerintem itt sokan/mindenki a gépeket használja (úgy-ahogy) és utána megy a wellness irányába. A teremfelügyelők és a recepciósok szuper kedvesek ez óriási pozitívum ennyi pénzért mondjuk ez a minimum.
A wellness részleg amiért kérhetik egyébként a havi bérletet, és azért tényleg megéri, viszont a szauna szolgáltatás azt nem tartom jónak, hogy óránként egyszer öntenek azaz szauna szeánsz van… egyébként pedig automata adagolja az egyfajta illatú szert a kövekre. Na de, van itt minden kérem ami szem szájnak ingere… ruhás/ruhátlan szauna, hidegebb-melegebb csobbanós medence meg úszós, tehát itt inkább kikapcsolódni járnak a népek mint edzeni véleményem szerint. :) De kinek mi a célja az határozza meg, hogy mi az edzés számára.
A második diéta vége… hmm… érdekes számomra, hogy elérkeztem ide, mert rengeteg küzdelem és feláldozás kell míg végig csinálod egy részről másik oldalról pedig rohadtul elenyésző! Írtam már egy előző bejegyzésben ezt a viszony számot, hogy életemből fel kell áldozni most 0,00X%-át, hogy egy olyan külsőség alapján élő társadalomban mint a mai elérhesd azt hogy igenis büszke vagy magadra. Saját magamon veszem észre, hogy másképp viszonyulnak sokan hozzám vadidegen emberek, akik azt sem tudták ki voltam eddig honnan jöttem, nem ismernek és nem tudják ki lehetek pusztán külsőm alapján megpróbálnak abban a bizonyos ranglistán képzeletükben elhelyezni. Eddig csak pozitív tapasztalatom van az új külsőmmel kapcsolatban és élvezem minden egyes percét amit az „új testemben” élek. 
...néhány a gondolattal a fejemben vágtam neki mint csákánnyal az első diétámnak a megpróbáltatásoknak és minden egyéb sziklának amit diéta rögös útja elém tárt. Elterveztem a 90 nap kivitelezése sikeres lesz és mindent megtettem, hogy működjön óra állítás napi 4 szer csipogjon mikor kell ennem indulni edzenem edzés utáni emlékeztető mit kell megennem el ne felejtsem mindig kézben legyen egy tartalék a telón mindig elérhető legyen amennyiben elfelejtem és mindig pontos legyek. Nem akartam hibázni semmiben... aztán jött a 77. nap és a betegségem  eluralkodott a „csepp tyestyemen” azt hittem elemészt a düh és a kétségbe esés, hogy nem tudom végig csinálni amit elterveztem… mert a testem nem bírja elviselni a terhelést és próbált jelezni már korábban is… de nem figyeltem rá! Kezdődő tüdő-gyulladással már nem mertem kockáztatni az edzéseket (és a köhögés mellett nem vicces kint futni -5 fokban) és a kinti futásokat amit még egy arcüreg gyulladás tetézett… Tehát jött a kényszer pihenő és hogy 4-5 napig nem lehetett hozzám szólni, mert elbuktam egy olyan dolgot amit már előttem olyan sokan megcsináltak sikerrel csak én nem bírtam.
Posztoltam Before/AFTER képeket és nagyon sokan gratuláltak, ami nagyon jól esett, de nem éreztem ennek a súlyát mert annyira felszínesnek tartottam a dicséretüket az embereknek mert amit láttam a tükörben még nem az volt amit ÉN látni akartam, illetve szánalmasnak tartottam magam, hogy 77. napon feladtam a 90 napos programomat. Jött egy hónapig pihenő, hogy szervezetem újra feltöltődjön és megfogalmazódott bennem a következő program gondolata. Meggyógyultam, termet váltottam mert ahol edzettem mindig nagyon hideg volt a  teremben illetve mindig volt egy okos aki kinyitotta az ablakot az öltözőben amikor kinn -123425647564534 fok volt és mi éppen zuhanyoztunk és neki köszönhetően majdnem megfagyva mindig öltözködhettünk. Megszületett a fejemben, hogy 70 napot végig csinálok de már nem a szuper szálkásítás jegyében, hanem a fitt forma elnyeréséért. Szerettem volna komolyabb kocka hasat elérni és szerettem volna tényleges szálkás alakot, amit mindig is szerettem volna. Segítséget kértem egy másik edzésterv összeállításában, amit megkaptam illetve étrendet amivel nem értettem egyet, ezért változtattam rajta. Folyamatosan olvastam, hogy miért lehetett az, hogy teljesen kimerült a szervezetem de választ azóta sem kaptam rá… vagyis amit kaptam azt nem tudom elfogadni, mert nem akarom azt elhinni, hogy ennyit tudjon csak elviselni a szervezetem. Második neki futásomnál sajnos sok emberke írása már nem voltak rám olyan hatással mint az idézett cikk, meg kifejezetten lányokhoz szóltak így keresni kellett számomra olyan embereket akik motiválnak. Sikerült találnom sok olyan embert akik olyan eredményt értek el amit tiszteletet érdemel a szememben. Rólunk különböző videó és beszélgetéseket olvastam így hangolódtam edzésről edzésre az újabb küzdelemre a súlyokkal a km-ekkel. Volt amikor zenét hallgattam, volt amikor nem mert zavart pusztán, de mínusz 10 fokban egyszer sem voltam kinn futni csak futópadon nyomtam illetve a teremben kardióztam mert féltettem a seggem, hogy megint megfázom. {Szeretném megragadni most az alkalmat, hogy elmondjam; NEHÉZ EGY ILYET VÉGIG CSINÁLNI!!! Amennyiben gyengének érzed magad és nem magad miatt csinálod és nem az a szándékod, hogy végig csináld, hanem „jajj nekem csak ennyi meg annyi elég lesz és ott megállok!” hát bocsi de NEM!!! Nem erről beszélünk most itt! Kitűzted hogy 70 nap akkor az legyen 70 nap! Tükörbe elérted amit elértél ennyi idő alatt akkor viszont becsüld meg és tartsd fenn! Úgy nem megy hogy mikor elértél 5 kiló fogyást jöhet megint a pacal és a csülök pörkölt este 9 kor meg minden hétvégi dínom-dánom a haverokkal! Nagyon sok lemondással jár és én rohadtul nem bántam meg ezeket, mert elértem egy komoly eredményt, amit szeretnék fenn tartani és megmutatni, hogy igenis képes leszek arra is hogy ezt fokozzam majd valamikor még.} Heti 6 napon edzettem utána kardióztam és szaunáztam a teremben ahova jártam azaz, kb 2,5 órát töltöttem ott 6 napon keresztül a 7 napból. Igen jól olvasod ennyit… amit látsz és remélem megérti mindenki, hogy szerintem megérte, mert elértem azt az eredményt amit eddig még soha életemben először vagyok megelégedve azzal a képpel, amit ha látok a tükörben megfelel számomra.
BOL_8505 copy.jpg
BOL_8394 copy.jpgBOL_8369 copy.jpg
Szeretném megköszönni a családomnak, hogy végig mellettem álltak az egész idő alatt és kitartottak mellettem és nem próbáltak folyamatosan rábeszélni a sok cukros és egyéb ló….ra amit Én nem voltam hajlandó megenni.
Köszönöm mindenkinek aki ismert ezelőtt xy hónappal/évvel/évtizeddel és elmondta, hogy mi a véleménye az átalakulásomról! Köszönöm nektek is, mivel nagyon jól esik.
Köszönöm Zakhár Ferencnek aki a http://www.bodybuildingbolt.hu/ oldalt üzemelteti és két üzletet is nyitott az elmúlt években nagyon sok munkával és rengeteg viszontagsággal mind a mai napig (itt is megfigyelhető a magyar Troll betegség, hogy dögöljön meg a szomszéd lova is effektus) :), mert rengeteg embernek nem tetszik, hogy Ő nem saját maga miatt van a világon, hanem miattunk aki szeretne fejlődni és normális minőségű táplálék kiegészítőt fogyasztani elérhető áron! Hihetetlenül  dinamikusan fejlődik emiatt a boltja és azért mert meghallgatja az embert, hogy mire van szüksége és megpróbálja beszerezni a lehető legjobb áron a piacon, egyszóval nyugodtan forduljatok hozzá bizalommal, hiszen Én is ezt teszem minden alkalommal mikor táplálék kiegészítőt vásárlok.
Köszönöm annak a két embernek TROLLNAK aki túl okosnak bizonyult és elmagyarázta, hogy miért szar amit csinálok és hogy nem fogom elérni azt amit akarok, meg hogy szarul kajálok! Nektek ajánlanám kifejezetten a Before/After képeimet és üzenném, hogy szeretném látni őket is hasonló blogon vagy csak pusztán képen, amit előre is várok a vizipaci@msn.com e-mail címre szeretettel! Mondjuk 90 nap múlva!
Miért ajánlom hogy végig csinálj egy ilyen programot akár lány akár fiú vagy? Hogy óriási „handy cap”-pel indulhass el az élet nagyon sok területén. Itt lehet magunknak hazudni, hogy nem így van, de igenis rohadtul így lesz. Lehetne most ideológiai szálakat bontogatni, hogy lehet szép bárki meg a szépség relatív mert nem ér semmit ha belülről beteg/rohad/elemészti magát az illető, de állszent társadalomban élünk és a külsőség sokakat motivál… második szempont pedig az egészség egyetlen életed van szerintem nem kell boncolgatnom, hogy milyen egy +20-30 kilóval úgy leélni egy életet, ha le is élheted anélkül…  NA meg a másik, hogy ne tedd meg pusztán azért hogy betömhesd a reggeli nutellás kiflidet utána meg megehesd a következő túrós fornettit és mit ad az neked? Élményt vagy élvezetet? Minek az élményét vagy élvezetét? Tudsz bizonyos íz fokozókról, hogy mik azok? Majd kérlek nézz utána ha érdekel, de hidd el nem jó dolgok azok amik elhitetik veled hogy jó az amit eszel! ;)
Sokan megkérdeztek mi az amit csinálok mondjam el a csodaszert… hmm… Te vagy az önmagad!!! Az akaratod a kitartásod, az hogy TE elmondod eldöntöd hogy nem eszel se cukrosat és nem iszod a hétvégi partyba rommá magad 3 hónapig böjtöt tartasz olyan mocskokból amik egyébként nem jók és tudod, hogy nem jók és mégis zabálod őket, mert elhitted az évek folyamán, hogy finomak! Pedig nem azok tarts kb 2 hónap böjtöt ezekből az ételekből egyél normális kajákat naponta 3-5 ször olyan változásokon mész majd át már akkor, hogy el sem fogod hinni! Önmagad a kulcs a megváltozáshoz, nem kell senki maximum csak az első néhány lépés megtételéhez (amennyiben sosem foglalkoztál ilyesmivel és sosem vettél egy könyvet sem a kezedbe ami erről szólt)! Ha nem bírod mégsem egyedül akkor beszélj pároddal kérd meg tesódat, hogy csinálja végig veled egyikkőtöknek sem fog ártani sem a mozgás sem a normális ételek!
Definiáld, hogy mit szeretnél elérni és érd el! Addig ne add fel amíg nem érted el a célod és aki azt mondja hogy lehetetlen ne hidd el neki, mert irigykedik mert Te mersz nagyot álmodni és tudja hogy Ő képtelen lenne azt végig csinálni amit TE! Ezek lebegjenek a szemeid előtt amikor van egy célod és szeretnéd elérni és nap mint nap küzdesz érte!
77 Nap Diéta+30 Nap pihenő+70 Nap Diéta--> 404,9 Km Futás + 36,1 Km Evezés + 130,5 km Bicajozás + 35,2 km Ellipszis tréner ---> kb. 120 edzés


Kiinduló adatok
77.napi eredmények
Differencia 0. Naphoz képest
Második 70. napi eredmények
Differencia 0. naphoz képest
Bicepsz
46
46
0
45
-1
Mell
119
129
+10
120
+1
Csípő
108
91
-17
89
-19
Derék
101
89
-12
84
-16
Comb
64
62
-2
58
-6
Testsúly
113-115
97-99
-16-18
93-95
-18-20

Méretek a következők lennének és remélem kellően illusztrálja, hogy mit értem el ennyi idő alatt! Amennyiben nem kérlek nézd meg a lejjebb található képeket.
Jajjj majdnem elfelejtettem!!! IGEN szedtem táplálék kiegészítőt, hogy ezt a kérdést megválaszoljam…A mennyiség a képen látható a 70 nap alatt és mik is ezek? Gyors lassú felszívódású fehérje, HCA, C-vitamin +Vitamin pack, Energizáló NanoVapor+plutonium mikor elfogyott, BCAA,  A következőket márkára pontosan képpel illusztrálva:
 Iphone képek 583.JPG
Végre vége van… a gond az, hogy máris azon gondolkozom miként lehetne ma is elsunnyogni a terembe még egy edzésre ma is… De majd holnap megyek és szint fenn tartás címen edzek megint amíg el nem kezdődik a következő etap, csak fele gőz erővel, hogy átmozgatás  jelleg az tényleg megfelelő legyen! Egy hónap mulva körül-belül megint kezdek egy másik etapot, de ott már tényleg az alakformálás a lényeges és a tükörre edzés ami még nincs meg azt szeretném elővarázsolni.
Szeretnék néhány dolgot javasolni, hogy elkerülje a fejlődés mentességet éveken keresztül:
-          Nem spanolni mentél a terembe! Nincs beszélgetés meccs kiértékelés edzés közben! (ha képes vagy rá nem edzel normálisan mert kiköpnéd a tüdődet és szerintem 30 másodperces pihenődben nem pont ezen fog járni az eszed)
-          Amennyiben nem érzed, hogy szúr rúg harap kapar éget a széria végére a mozdulat sor abban az izomban amire kéne dolgozni hidd el vmit kurva szarul csinálsz! (ha túl nagy súlyt vettél fel ne légy rest lerakni első kettő után és felvenni az előzőt, amit elbírtál és lenyomni annyit, hogy újra érezd azt amiért a terembe elmentél, hogy szét robbannak az izmaid!!!)
-          Minden héten tűzz ki célt! (ez vagy a sorozatszám egyel nagyobb ismétlése adott súlyban vagy egy új gyakorlatban nagyobb teljesítmény lemérése akármi legyen csak folyamatosan egyéni csúcsokat próbálj dönteni)
-          Naplózd amit csináltál, így tudod később ellenőrizni önmagad! Nagyon hasznos lesz számodra meglátod!
-          Mérd magad le minden 4 hétben! Amennyiben nem úgy változol ahogy akarsz változtass azon amit csinálsz!!!
-          Kardiózzál minden edzés után 30 percet amennyiben szeretnél kockás hasat! Ide nem tudom hogy de dupla halálfej halálcsillag felkiáltójel és egyebeket szeretnék tenni, nem véletlenül ez nem elszeparálható az edzéstől ez a része!!! Remélem ez mindenkinek érthető!
Egyenlőre ennyit majd ezt később jobban fejtegetem, ha kíváncsi leszel nézz vissza!
Mindenki aki elolvasta azt, kérném nyomjon az oldal alján egy like-ot, hogy láthassák többen is el lehet érni bármit csak akarni kell!
Bárkinek bármilyen kérdése lenne szívesen válaszolok a fennt említett e-mail címen illetve ne felejtsetek el vásárolni minél többen a http://www.bodybuildingbolt.hu/ oldalon!


Mindenki aki elolvasta azt, kérném nyomjon az oldal alján egy like-ot, hogy láthassák többen is el lehet érni bármit csak akarni kell!
Bárkinek bármilyen kérdése lenne szívesen válaszolok a fennt említett e-mail címen illetve ne felejtsetek el vásárolni minél többen a http://www.bodybuildingbolt.hu/ oldalon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése