2012. december 12., szerda

Kör edzés... plusz néhány gondolat

Gondolatok ala Z
Rég nem jelentkeztem be egy normális bejegyzéssel és ezúton kérek elnézést, de a következő programomra készülök éppen fel agyban és kutatok folyamatosan miként tudnám elérni a csúcsot amit lehetséges. Rengeteget olvasok emiatt és kutatok folyamatosan, továbbá megfogalmazódott bennem néhány ötlet a jövőmmel kapcsolatban is.
dagobert(1).jpg
De ne rohanjunk ennyire előre… Szeretném elmondani, hogy mióta vége van az etapnak közel sem tartom be a diétát amit tartottam és így is 94.5-96.4kg között ingadozok amivel teljesen meg vagyok elégedve és nem stresszelem emiatt magam. Amit viszont kicsit rosszul élek meg, hogy a hasamra úgy érzem folyamatosan jön fel a zsííííír husi. Ez cm-ekben egyáltalán nem kimutatható tehát egyenlőre teljesen meg vagyok nyugodva, hogy hiúsági kérdést csináltam hülyeségből, de amikor el fog indulni tuti magam alatt leszek.
2012május06 047_1.jpg
Azonban próbálom magam tartani a következő képhez:
eat clean.jpg

Mint pihenő időszakban szokás, kicsit visszább vettem a tempóból… hát ez kellően nagy hazugság! :D Nem!!! Nem vettem vissza sőt a gond az, hogy egyre fanatikusabban nyomom a futásokat amit a Margit-szigeten produkálok.
Egy kör a Margit-szigeten:
fotó.PNG
Két kör a Margit-szigeten:
 2012május06 036.PNG
Ezek az eredmények véleményem szerint magukért beszélnek, na meg az is hogy a második eredmény után képtelen voltam normálisan járni körülbelül 3 napig a lábimon található mamuttalp méretű vízhólyag miatt illetve amiatt, hogy fájtak benne bizonyos csontok… :S habár a fájdalom jó barát Én nem bírtam rávenni magam a következő futásra! Azonban eljött a mai nap és folyamatosan készülök arra, hogy ma 19.00tól jöhessen a következő megmérettetés! ;) Már nagyon várom és reménykedem benne, hogy képes leszek egy 25 perc alatti körre (aki nem tudná ez 5350 méter). ;) Egyébként a legnagyobb lelki doppingom itt az, hogy amikor elsőre lefutottam az 42 perc lett… azért mutatok némi fejlődést tavaly június 21-e óta… azt hiszem ez a helyes dátum… ;) A cipőm kezdi feladni a szolgálatot és elkezdtem nézni milyen cipőt kéne vennem magamnak egyenlőre az asics cipő nyerte nálam a dolgot ami gelés talpú lesz… nagyon érdekelne.

A súlyzós edzésekről annyit szeretnék leírni, hogy egy ideje fájdogál a hátam… mióta meghúztam magam… lehet pihenni kéne kicsit… de sajnos függő vagyok van nagyon szuper ló balzsam bármikorra, edzés előtt meg nicoflex és utána megy a „torna” (hogy idézzem egyik barátomat) mint a ……. (vmi nagyon keményet akartam írni, de nem jutott eszembe semmi:):):))

‘It’s Not Just Training’

2012május06 041.jpg
Az edzés hetem a következőkből áll:
  1. Mell (4 gyakorlat ebből kettőnél negatív piramis),
  2. Kar (bicepsz az első itt 3 gyakorlat, utána egy bemelegítő széria tricepszre majd egy triszett következik és egy gyakorlat még szuper bedurrantásra),
  3. Váll (dupla gyakorlatokat csinálok négyet, amit sokan nem tartanak jónak, de Én így érzem kellően vérrel telítettnek és megfelelően erezettnek az edzés végére)
  4. Láb (ez az egyik kedvenc napom!!! Guggolás+ Vádli, Comb feszítő+Comb hajlító, Kitörés sétálva, Szamár vádli)
  5. Hát (húzom a csepp tyastyem fel! ÉN aki ezelőtt nem bírtam kettőt sem 12 ismétlés jajj ennyek úgy de úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúgy örülök hogy jajj, remélem mindenki ezt teszi velem együtt!!! XD utána 4 dupla gyakorlat itt is amíg csak bírom
  6. Bicepsz+Hátsó váll (ezt nem részletezném, mert mindig azt csinálom amihez kedvem van addig amíg annyira nem pukkan be hogy már nem bírok többet csinálni vele… :))
Ez azt jelenti, hogy heti 6 napot nyomok illetve mindennap megy a pocak! Azonban úgy gondoltam, hogy a karom kellően fejlődött az elmúlt időszakban és neki ugrottam egy kör edzésnek vagy mások átmozgató edzésnek hívják most vasárnap, mivel a szombati napom kimaradt sajnos. Azt hittem meghalok… és itt ragadnám meg az alkalmat, hogy írjak erről néhány szót.
Azt hiszed kemény vagy és szuper keményen nyomod az edzést és kurva jó az állóképességed? Hát el kell hogy szomorítsalak, hogy nem… lószar sem vagy, na meg Én se! :D Pusztán hogy bebizonyítsam miről is beszélek itt van egy nagyon egyszerű gyakorlat sor amit csinálj végig és utána rájössz mennyire szánalmasan gyenge vagy(ok)…
1. erő-kör
Gyakorlat
Összismétlés
A1) Kézisúlyzós láblökéses nyomás
30
A2) Döntött törzsű evezés rúddal
25
A3) Mellen guggolás
35
A4) Húzódzkodás súllyal
20
Burpee (négyütemű fekvőtámasz)
Maximális ismétlés 75 mp alatt
2. erő-kör
B1) Elemelés
20
B2) Kézisúlyzós fekvenyomás enyhén dőlt padon
35
B3) Felhúzás
30
B4) Kitörés rúddal
30 (15/láb)

A két erő kör után pihenj 1-2 percet és kezd előröl és ezt csináld meg 5 ször… Na hogy  érzed magad? Még mindig azt hiszed hogy mega kemény vagy? Jó súlyokat vettél fel? Mert Én felvettem nevetséges súlyokat amiket egyébként még bemelegítéshez sem használok mert az nem súly és képzeld elég volt bőven elég volt… új értelmet nyertek a következő szavak---> légszomj, fáradtság, izomfájdalom, kitartás, még 3 ismétlés… Hihetetlen mennyire kemény ez a fajta edzés és mennyire nehezen lehet számomra ezt végig csinálni… pont ezért tetszik és fogom lecserélni innentől kezdve a szombati napjaimat erre az edzés fajtára! Nem tudom hangoztatni azt, hogy mennyire keménynek tartom ezt a fajta edzést és mennyire nagy kitartás kell ahhoz hogy végig kínozd magad ezen az edzésen… de lehet pont ezért tetszik annyira.
A körök után vhogy így festettem:
2012május06 039.jpg2012május06 046.jpg
Szeretném megragadni az alkalmat, hogy közöljem mindenkivel szeretném megfutni szeptemberben a fél maratont… de csak akkor csinálom végig rá a felkészülést amennyiben 90 kg alá nem fog lemenni a súlyom, mivel nem szeretnék szuper gizda lenni… szeretném megtartani az izomzatot a megfelelő kar méretet stb… szép szálkásan ezért ha tovább fogynék a felkészülés alatt mint 6kg akkor abbahagyom és nem fogom folytatni a hosszú távú futásokat.
Továbbiakban megfogalmazódott azaz eltökéltség is, hogy eljussak egy itthoni versenyre ahol pózolgatni kell… nem tudom még, miként tudom betartani majd azt a 16 hetes diétát amit egyenlőre csak olvasgatok, de szeretnék egy közel verseny formát kihozni magamból, ha már eddig eljutottam… Kíváncsi vagyok miként tudnék innen tovább fejlődni, mert ez is csak egy állapot és nem a végleges véleményem szerint… és ahogy néztem a verseny követelményeket testmagasság-100 és maximum +6 kg hát ez nálam pont 96 kg… de természetesen sokkal kidolgozottabbnak kell legyek ahhoz, hogy én megfelelek egy ilyen verseny elvárásainak. Természetesen még sok részletet nem tudok és kíváncsian várom, hogy miként lehetne tényleges lépéseket tenni egy verseny nevezéshez, ebből kifolyólag még nagyon sokat kell olvasnom ezután és tanulnom, h miként érhetem el a kitűzött célt… erről bővebben majd később… illetve ha bárkinek van építő jellegű hozzászólása ne tartsa magában írja le nyugodtan nekem! ;)
Nagyon morfondírozok egy ötleten még… Szeretnék szervezni kisebb fajta versenyeket egy csoporton belül, ami erő és kitartás feladatok lennének amolyan getto tréning formában… mivel jó idő van és adott egy ilyen pálya amit lehet használni szeretném ezt elkezdeni néhány emberrel aztán meg ha lesz kedv és akarat több ember részéről lehetne bővíteni ezt azt egészet minden hétvégére amíg jó idő van… akinek eddig elmondtam nagyon tetszett az ötlet és jónak tartották, hogy lenne legalább egy kis motiváció… na majd meglátjuk! a FB-n csináltam egy „Futiii ;)” csoportot akit érdekel jelentkezzen be egyenlőre csak futások vannak a Margit-szigeten majd utána meglátjuk mi lehet még…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése