2012. december 12., szerda

Utolsó előtti

A baj, hogy annyi mindent szerettem volna leírni az elmúlt időszakról, hogy most teljes káosz van a fejemben.
 <Lehetetlen nincs csak a fejedben!>
Nem állok meg! Nem csinálok madarat magamból csak megyek és megpróbálok mindent, amennyiben ma nem sikerült a kitűzött cél holnap megint van nap addig amíg nem megy!!!
Tamás szeretnék már most jelezni, hogy igen belenyúltam a diétába mert egy szar volt még így is és mindegy Minek Hívjuk vagy éld túl az etapot stb… Nehéz-e ezt megcsinálni? Hát igen senkinek ne legyen kétsége e felől. Nekem folyton erőt ad az egyedül vagy cikk és egy videó amit ennek a bejegyzésnek a végén közé teszek, hátha valakinek még tetszik és motivál kicsit. Mai nappal összesen még van 18 napon a diétámból és nagyon várom a végét… Nem azért hogy mérhetetlenül zabáljak vagy vedeljek mint ahogy tettem régebben, hanem érzem hogy kezd kicsit sok lenni a heti 6 edzés… Kicsit szeretnék lazítani, azonban a véleményem szerint ez az állapot mondjuk olyan 2-3 napig tart majd tovább biztosan nem, mert nem fogok bírni nem elmenni futni és mozogni.
Van egy szánalmasan szomorú dolog, amit meg kell osztanom veletek. A diétám első 45 napjában folyton ugrált a súlyom! Pontosabban ezt hittem és teljesen összetörtem, hogy nem vagyok képes egy bizonyos folyamatossággal tartani a diétát (súly szempontjából)… Na de!!!! Mint kiderült szar a mérleg! Éljen a madaras üzletlánc! :) Rá álltam a mázsálóra a teremben és láttam- 3 naponta- hogy igen fogyok nem 3 kilót ingadozok le-fel… :):):)
Sajnos vagy nem sajnos nem tudok mérhetetlen centi változásokról beszélni csak bendő tájékon mivel ott volt mit faragni bőven… részben pedig meg is nyugodtam így hogy az elmúlt X évben miközben egy csomó rossz kaját ettem mégis fejlődtem csak a potroh nem ment le mert nem is tudott volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése