2013. január 2., szerda

90 Nap értékelése és egyebek

Helló mindenkinek! ;)

Remélem mindenki túl van a karácsonyi zabálásokon! :D 


Reményeim szerint Január első hetének végén megint elkezdem a komolyabb diétámat tápkiegekkel és jó kajával... de jajj nagyon előre szaladtam most leírom mi is történt a 90 nap alatt!

Fogytam centikben:





Kiinduló adatok
 Második etap eredmények
3. etap után eredmények
Differencia 0. Naphoz képest
Bicepsz
46
46
45
-1
Mell
119
129
122
+3
Csípő
108
91
92
-16
Derék
101
89
84
-17
Comb
64
62
62
-2
Cici alatt
-
-
100
-
Testsúly
113-115
97-99
94,4
20,6
Ahova kellett jött ahonnan menni kellett onnan ment... a 90 nap nem lett annyi csak 87 mivel megvolt a fotózásom és a Brutál verseny is ami miatt kitűztem és abszolváltam.

Rettentően sok erőt ad napról napra a diéta a önmegtartóztatás, hogy ne egyek sok szart és ne legyek egy „Sponygya Bob” mint voltam egy zsíros bendős nagy darab fos… A problémám az, hogy most már nem a centik és kilók mutatják meg a munkám eredményét hanem az, hogy mennyire sikerült számomra elérnem a képet amilyen szeretnék lenni.

Mindenki kérdezheti, hogy hosszú-e a 90 nap? Hát kurvára és egyébként egyáltalán nem! Monoton unalmas az amit csinálsz és folyton találnod kell újabb és újabb megmérettetést! Önmagadban és ha sikerül akkor végig bírod! egyébként nem és esélyed nem lesz rá, hogy végig legyen kitartásod! Önmagad trénere vagy és elmédet kell megedzened nap mint nap, hogy később csepp "tyástyed" kövesse azt! 

Amennyiben megtalálod a motivációdat, ami nem másnak (más személynek való megfelelés) kell lennie, mert csalódni fogsz akkor mindennél jobban, de első sorban önmagadban, hogy mégis miért csináltad végig??? Megcsináltad ide a csokit a bon-bon-t meg a virágokat… Hülye vagy? Senki nem kért rá senki nem akarta, hogy ilyen vagy olyan legyél! 



A saját Egódat kell megverned mindennap, hogy megfeleljél önmagadnak… tükörben megnézve este zuhany után magad méregetve abszolválni tudod, hogy végre megint jól dolgoztam mert látszik… vagy ma megint ellébecoltam és egy gyenge szánalmas szén alapú életforma vagyok és belőlem is 12 egy tucat mint az összes többi szájakaratés blogger és életreformer aki bort iszik és vizet prédikál… félre ne értsük Én sem vagyok Isten és nem is kell magasztalni engem egy pillanatig sem… sőt a céljaimat amiket kitűztem és megosztottam veletek nem sikerült belőlük elérnem jó párat... tehát ha nagyon szigorú akarok lenni Én is csak szájkaratés vagyok, de hogy magamat igazoljam rá kellett jönnöm, hogy amit egy évre terveztem az legalább 3-4 év felkészülést igényel és még arról nem is beszéltem, hogy mennyi külső hatás ér és mennyire elhanyagoltam ezt a blogot is… de ez van sajnálom, hogy bizonyos dolgok háttérbe szorultak illetve lehetséges, hogy fizikailag túl vállaltam magam, de mindig van újabb és újabb cél amit megvalósítok és elérek apró lépésenként.”No Excuses!” (itt megfogadom, hogy megpróbálom abszolválni az összes célt amit kitűztem de időben elhúzódik, de folyamatosan írni fogok erről, mert van akit érdekel és megnézitek! ;) és köszönöm nektek ezt)

Minden fejben dől el és semmi sem a megtervezett tökéletes lépésről lépésre mert az Élet mindig eléd fog gördíteni vmilyen nehezítést, még akkor is ha csak egy lépést kell megtenned a cél eléréséig… nekem átlagosan mindig ilyenkor volt a legnehezebb mindig ilyenkor kellett a legnagyobb erő mert ekkora kaptam meg a legnagyobb pofont, de össze kell szorítani a fogad és menni előre és megmutatni, és utána a felhők közül le.....ni a világ tetejéről a Földre hogy tudasd igenis te végig mentél és tessék! :):):)

Na de mi visz arra rá hogy végig menj azon a rohadt nehéz lépcsőn? Mi más mint az, hogy több akarsz lenni mint a beleszürkült tömegbe préselt szánalmas birka akik adják a társadalom 90%-át! Miért mert mindenki egyedi és igenis Te megmutatod, hogy ez így is van!
Életedet élheted így is vagy úgy is de egy vmit sosem szabad elfeledni véleményem szerint a mindennapi élethez a fizikai terhelések annyira kellenek mint az embernek a zsíros deszkához a hagyma karika vagy a tequilához a citrom és a só… 

...természetesen itt vannka olyanok akik elmennek és megisznak egy turmixot és nem megizzadva haza térnek teljesen kielégülten hogy jajj ma is megtettem azt amit megkövetelt a haza és betolja a másfél kiló fehér kenyeret egy kis pörkölttel mert hát ez Update haver… na meg más úgyis edzettem… pfff egy vicc… 


Sosem szabad megállni és túl kell lépni komfort zónádon… mindig napról napra… Fáj? igen b……ul fáj! Olyan izomlázad lesz mindennap hogy a mozgást mint olyat próbálod elfelejteni és még a pohár megmelését is meggondolod kétszer… de miért? Mert a célod ott van kitűzve egy év egy hónap vagy akár egy évtized múltán és egy lépést megint megtettél érte… lassan közeledsz azért amit kitűztél!


Nekem a célomat egy idézet fogalmazza meg legjobban:

"A férfinak nincs joga a fizikai edzés terén amatőrnek lennie. Szégyen számára anélkül megöregedni, hogy látta volna azt a szépséget és erőt, amire a teste képes."


Most komolyan ki az aki képes ilyen motiváció nélkül éveken keresztül eljárni edzeni eredményt nem látva és nem láttatva csak alibi edzésekre?! Vagy ott egyszerűen inkább agy problémák vannak! Tuttiiiii...


A következő a lényeg és számomra ami fontos a 90 nap végéhez érve, hogy végig csináltam becsülettel és még jobb formát sikerült elérnem, de még mindig nem vagyok ott, ahol szeretnék ezért ma 2013. Január 02-val elkezdem a következő diéta sorozatot ami már egy versenyző diétára hajaz, igaz első 5-10 napban nem lesz annyira kemény, nehogy megrokkanjak, pusztán csak kezdés és utána bekeményítek nagyon alacsony Ch-s étrendre megint! Az edzésemet külön posztban teszem közzé és kajámat is amit fogok nyomni mert megérdemlem! :)

Mindenkinek sok erőt kitartást és izmot kívánok a következő évre! Na meg ne felejtsétek el "Train Hard or Die"!

Egy kép ízelítőnek nektek rólam fotózásomról igaz telefonnal de azért látszik, hogy alakul a molekula:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése