2012. december 12., szerda

Edzés terv módosítva MÁsodik etap I.rész

A második etapban elkezdtem egy edzés tervet amit közzé tettem, de sajnos kevésnek bizonyult. Se izomlázam nem volt és még elfáradni is kardió miatt fáradtam el. Ezt ÉN nem szeretem. Kicsit átvariáltam az edzéseket az ismétlés számokat ott ahol kisebb súlyt választottam mint kellett volna akkor pedig megemeltem, illetve folyamatosan negatív piramist alkalmazok minden gyakorlat végén kivéve az elsőnél. (nem tudom jól írom-e de számomra ez a következőt jelenti adott mondjuk scott pad első széria két ötössel belehúzol amíg nem érzed hogy megtelik vérrel a praclid, másodiknál további két ötös harmadik szériánál még egy párral, negyediknél rákerül mondjuk még két és feles és akkor húzol 3 at lejön első pár tárcsa folytatod 5 következő két tárcsa utána 8 ez az utolsó széria amennyi csak megy --- akkor jó a gyakorlat amikor már a szemgolyódon is eresedsz és egyben csinálod végig pihenő nélkül--} természetesen ezt egyedül kivitelezni nehéz, de mindig találsz egy jó arcot a terembe aki segít vagy uram bocsá nekem most van egy edző partnerem és Ő megteszi, hogy segítséget nyújt ebben is…)
Rájöttem idővel, hogy számomra az első gyakorlatból az első széria olyan 20-25-ös ismétlés szám a megfelelő és utána nem fáj az adott ízület amennyiben neki kezdek a komolyabb súlyok mozgatásának.
A gyakorlatokat folyamatosan változtatom vagy a sorrendjét legalább! Nem szeretnék megtorpanni a fejlődésben.
A futás most már annyira monotonná vált, hogy szétbontottam különböző tevékenységekre a pulzust figyelve, hogy 140-150 között legyen végig a kardió idő alatt.
Az edzés tervemet ismét közzé teszem, azonban a remélem érthetőek lesznek benne a változtatások minden magyarázat nélkül is:
Mell-has
Mell



1
Bemelegítés
5-10 perc aerob

2
Fekve nyomás rúddal vagy egykezes súlyzókkal
1X20-25
2X10
1X3-6-8 (csökkenő súllyal Negatív piramis)
30 sec pihenő idő
3
Pozitív padon egykezes nyomás
3X10
1X6a legnagyobb súllyal való nyomás illetve 10 annak a felével
30 sec pihenő idő
4
Áthúzás egykezes súlyzóval vagy egy darabbal vagy egy párral
4X10
30 sec pihenő idő
5
Tárogatás lengőkaros gépen
4X10
30 sec pihenő idő
6
Fekvőtámasz
4x amíg rommá nem égek

Potroh=Has
Szuper titkos has gyakorlat sor! :D
Kardió/ Aerob
40 Perc (séta/futás/Ellipszis)

folyt köv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése