2013. május 12., vasárnap

Az a bizonyos rögös út Part04


Helló Mindenkinek!
  
  Régóta készülök leírni mindent elejétől a végéig, de még mindig nem érkezett el az idő erre, de szeretném elmondani mindenkinek, hogy ez a sport amennyiben ténylegesen komolyan veszed és rászánod magad, hogy elindulj egy versenyen nagyon komoly terhelés és megpróbáltatások sorozata... aki szeret zabálni és ízek rabja felejtse már el ezt az egészet és nem fogja megérteni, hogy miért is csinálja végig ezt az utat, amin Én járok…
Sokan kérdezik tőlem; Nehéz?

Huhhh… hát ez egy nehéz kérdés… válaszolnék azzal, hogy nem és mégis a probléma nem ott kezdődik, hogy ez alatt a felkészülés alatt a munkám és az edzésen kívül szinte semmilyen szórakozási lehetőségem nincs, mivel a időm nem engedi meg egyszerűen, na de ha megengedné is és a nap kb 90 órából állna akkor sem érdekelne semmi, mert fizikálisan elfáradsz és inkább csak vízszintben fekszel. Miért teszed mindezt? Miért csinálod ezt, hogy szinte remete életet élsz és miért nem mész emberek közé és miért nem indulsz neki az éjszakának, hogy bulizhass és csajozz és „jól” érezd magad? Egyszerű a válasz csak erre mindenki talál egyből egy kifogást: „Én ezt nem bírnám!” és a válasz pedig ez; „Kitűztem egy célt azért mondok le sok mindenről, hogy azt elérhessem.”
Másik kérdés folyamatosan jön: „Megéri?” Emberek ez nem pénzben mérhető amit ezzel elérsz és nem tudod elmagyarázni senkinek ha nem akarják megérteni az előző mondatot, mert emberileg rohadtul gyengék… „szenvedni” egy-két évet egy olyan célért amit kitűztél? ÚÚÚÚristen!!!!! 

Néhányan annyira "korlátoltak" ilyen téren, hogy el sem tudja képzelni azt, milyen úgy végig abszolválni egy ilyen átváltozást/cél realizálást, mert a komfort zónájuk határait még véletlenül sem akarja átlépni és kizökkenni a napi rutinból. Azért erre szeretnék felhozni egy példát, hogy mi is az a kitartás: Volt egy Indiai ember aki elhordott egyedül egy hegyet igen jól olvasod egy k….a hegyet egyedül, mert a felesége meghalt. De miért is tette? Mert a felesége belehalt abba az útba ami megkerüli a hegyet és Ő pusztán csak 21 év alatt elpakolt annyi sziklát és egyebeket amíg egy utat sikerült a hegyen keresztül építeni illetve átjárni és nem kell innentől senkinek se meghalnia.

Természetesen az Én célom még közel sem ennyire magasztos és nem az éhező gyerekek miatt csinálom akik sajnos meghalnak nap mint nap, de rajtuk Én sajnos nem tudok segíteni tudomásom szerint! :(
Edzésekről szeretnék annyit írni nektek, hogy sokat tanultam és tapasztalok nap mint nap… aki szeretne változni újabb és újabb technikákat kell tanulnia… nem elég az évek óta berögzült rutinnal lemenni a terembe és mind ugyanazt újra-újra-újra és újra elvégezni. MEGTANULTAM a leckét…

Szeretném azt is elmondani, hogy ingázós diétát követek ahol van egy szuper sok ch-s nap és 4. napra lecsökken 0-ra a ch mennyiség. A pontos mennyiségeket direkt nem írom le, mivel sajnos lennének olyanok akik elkezdenék követni mindenféle elő edzettség nélkül és a szervezetük nem áll kész erre szerintem még egy napig sem, nem hogy hónapokon keresztül. Természetesen vannak csodák és vannak szuper jó eredmények mindenkinél de fogjátok fel minden fejben dől el!!! ;)
„Elmémet megedzettem és a testem követi azt!”
Elkezdtem gondolkodni azon is hogy közkincsé teszem azt is, hogy pontosan mit ettem mennyi idő alatt, de ezt sem fogom megtenni, de egy rövid ktsg összegzést leírok mindenkinek, hogy tudja mérlegelni, hogy mennyibe is kerül majd egy felkészülés amiben nincsenek olyan eszközök amiket boltban nem lehet beszerezni!!! Annyit írok le, hogy körülbelül mit ettem és sem márkát sem pontos termékeket nem fogok megnevezni ami nem véletlen… Sajnos jött már olyan visszacsatolás, hogy vki nagyon rosszul lett, mert követte vkitől ellesett tervet semmilyen edzés múlttal és semmilyen orvosi vizsgálattal vagy akár bármilyen egyéb körülményeket megvizsgálva csak úgy ahogy isten megadta és mivel ez egy verseny diéta és verseny felkészülés nem a mindennapi 8-12 órás munkáshoz és átlag emberhez lett szabva… ezért nem is írom le pontosan!

Tehát:
Fehérje, BCAA, Glutamin, L-Carnitine, Zsírégető, Vitamin csomag, Emésztést elősegítő enzim, energizáló, ~200.000 Huf
Barnító kence: 8500 Huf
Póz gatya: 11.000 Huf
Ingázás a terembe és a üzemanyag költség 16 hétre: 52.000 üzemanyag+ Terembe bérlet
Amit illik még Szoli bérlet: ezt mindenki igénye szerint majd belövi magának
Kaja: Hmm… ez egy jó kérdés mert nem eszem többet mint átlagosan sőt ebből jóval kevesebbet eszek és sokkal-sokkal olcsóbb is tehát ez egy óriási tévhit, hogy rohadt sokba kerül!
Tehát ez úgy szumma: 271.500+ terembérlet + szoli + egyéb be nem látható ktsg-ek


Tehát ennyibe kerül egy olyan hobby amit már nem hobby hanem kicsit több és olyan eredményt lehet letenni ami sokakból vált ki megdöbbenést/csodálatot/utálatot/irigységet/motiváltságot attól függ kinek milyen a személyisége… hát de kinek a Papp kinek Pappné! ;)

Természetesen sokaknak ez az összeg nagy és nem lehet ennyit áldozni egy „csak” hobbyra… de akkor arról még nem is beszéltünk, hogy mennyire nehéz az, hogy naponta teljesen monoton környezetben 1 órát kardiózzál illetve további 3-3.5 órát edz nehéz szarokkal! :) Jajjj igen és mindez után vidáman könnyedén menj dolgozni és ne legyél fáradt és na akarj elpusztulni az izomlázba! Ugye milyen vidámság és boldogság ez az egész amit én felvállaltam?! :D Rájöttem már, hogy egy igazi hülye vagyok… :D miért csinálom ezt? Kinek akarok bizonyítani? Mindig amikor nem bírok felkelni elsőre az ágyból vagy járni nem bírok izomláz/fájdalomtól megfogalmazódik ez a két kérdés csak mindig más formában, de a választ már tudjátok Ti is! ;) No Excuses!



Első 2 hónap alatt szinte semmit nem fogytam és teljesen elkeseredtem és most mit történt szinte naponta fogyok fél kilókat! Tetszik… de részben meg is rémiszt, hogy később mi fog visszaköszönni ennél az extrém fogyásnál, de ez még a jövő zenéje és mindent elkövetek, hogy ne történhessen semmilyen baj vagy bármi ilyesmi.

Szeretném elmondani, hogy aki versenyzőnek készül és szeretne ebből élni, az előtt minden tiszteletem, hiszen egy ilyen életvitel nagyon megterhel szellemileg is és testileg is mindenki! Jajj erről jut eszembe, hogy megkérdezték tőlem, hogy miért csinálom ezt és miért nem agyammal dolgozom… :D Akkorát nevettem, hogy jajj! Megint az van mint régen volt, hogy egy buta tuskónak néznek és éljenek az előítéletek! :D De a rossznak mindig könnyebb megfelelni és üdvözlök mindenkit aki így gondolkozik, hiszen magasról lehet nagyot pofára esni! :D


Mi lesz velem a verseny után? a Verseny a következő lesz:
Amennyiben jó helyezést érek el, lehet megpróbálom az Eb-t rákövetkező héten és ott is megpróbálok helyt állni, de ez még a jövő zenéje! Tele vagyok még mindig lelkesedéssel és várakozással, de lehetséges annyira csalódott leszek a verseny után, hogy soha többet nem szeretnék ilyesmiben részt venni… Azonban lehet annyira megtetszik, hogy megpróbálom a jövőben megoldani a lehető legjobban összeegyeztetni a munkámmal ezt az életvitelt, ami nagyon nehéz lenne és újabb kihívás elé állítana… ennek ellenére rengeteg olyan dolog van amit még abszolválnom kell az életemben, amit kitűztem célként és ezeket sem szabad szem elől veszíteni, de hát az embernek mindennap változnak a céljai és ez nem azt jelenti, hogy feladod egyiket vagy a másikat, hanem átértékelődik a preferencia rendszered, na de addig is amíg ez eldől No Excuses! ;)


Na de ennyivel nem zárom le elmondom… most így utolsó hét előtti nagy etap előtt hogy érzem magam pontosan! Na tehát edzések közben „baba csörgő súlyokkal” edzve is szenvedek mint a kutya… mintha mázsányi súlyok lennének és óriási szenvedések árán tudom csak abszolválni az elém állított feladatokat… mostanában tri szettek vannak terítéken 15-ös ismétlésekkel és utána van pihenő mindebből nagy átlagban 5 széria van, de néha csak 4 amikor már nagyon látszik rajtam hogy kínlódok. Természetesen a közérzetem sem az igazi… vannak elég komoly hangulat ingadozásaim és agy szüneteim… ezt másképp nem tudom elmondani mint agyszünet… nézek ki a fejemből 1-2-3 másodpercig utána meg minden tovább… ilyenkor szédülés kerülget átlagosan és ez vagy edzés után következik be, vagy akkor amikor nem tartom be a kajámat pontosan, hogy 3 óránként egyek vmit! Sajnos ezt nem tudom befolyásolni és nagyon zavar és félek néha, hogy nehogy vmi komolyabb lehessen ebből… erről jut eszembe múltkor 3 napig voltam 0 ch-s napon, mert egyszerűen nem fogytam már rájöttem hülyeség… nos tehát rosszul lettem de annyira, hogy annyira szédültem körül-belül 15 percen keresztül és hófehér voltam a ch hiány miatt, hogy szinte azt sem tudtam hol vagyok… Tehát mindenkinek ajánlom ezt egyszer kipróbálni és utána mondja el hogy neked milyen könnyű… XD XD XD


Egyébként másik jó dolog a wifiben és a napi egy órás kardióban hogy rengeteg időm van filmet nézni! :D https://www.youtube.com/watch?v=O0JVU20XBuM Tessék látni ugye milyen jó?! Nekem nagyon tetszett ez a film! :) :) :)

A következő héten jelentkezem milyen volt az utolsó hét és a verseny… a versenyen készült képeket nem tudom mikor tudom majd kitenni de egy vmi biztos ez lesz egy időre ez biztos… Köszönöm hogy olvastátok és megosztjátok, hogy legyen akit majd motiválhat az elejétől a végéig! ;)

További szép napot!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése