2013. május 3., péntek

Az a bizonyos Rögös út part 03

Helló Mindenkinek!

Trolloknak akartam volna címezni a mai blog posztomat, mert kicsit kiborultam a héten tőlük de teljesen feleslegesen mert egy okos ember azt mondta:
"Az irigységért kőkeményen meg kell dolgozni!"

Így csak köszönetet szeretnék nektek mondani, hogy beszéltek a hátam mögött és áskálódtok :D Tök jó... folytassátok emésszen bennetek a tudat, hogy oda ahol Én járok soha nem fogtok eljutni, mert ha nem tudod legyőzni önmagad akkor nem is leszel képes elérni azt amit más elért már előtted vagy azon túl tenni! Csak így tovább Trollok és Trollinák! Beszéljetek és közben a fánkot és egyebeket toljátok be és ne értsétek meg, hogy lehet képes bárki elérni azt amit Ti képtelenek vagytok! :D... jajj lehet tévedek... de kérlek bizonyítsatok... nekem nem csak a szám jár és beszélek a hátatok mögött hogy még itt a végén vissza is halld... :D Istenem de gyerekes... oviba Én is ezt csináltam, de azt hittem nem de van aki ilyen szinten megragad... :D


Na de elég volt a fröcskölésből nem jó csúnya dolog, de le kellett írnom mert nem bírtam magamban tartani! :( Bocsánatot kérek! ;)


Hmm... Hol is kezdjem? Szépen alakulok és szálkásodom 4 kg-ot sikerült befogynom az elmúlt 10-13 napban, de ezért teszek is 40-60 percet kardiózok és maradt a súlyzós edzés és has program hetente legalább hatszor... hát igen nem nagyon szoktam pihenni mert imádok mozogni és mindig csak ülve dolgozom alig mozgok... Nekem ez kell felkiáltással mindig elindulok és sikerül megkínozni magam 2-3 órán keresztül mert hát az jó! :D pedig pihenni is kell... de még mennyire!!! :(

El kell mondjam, hogy január óta rengeteget tanultam véleményem szerint, hogy mi is az "edzés és a szabályosság"... nagyon kevesen edzenek ezekkel az információkkal/módszerekkel amik ragadtak folyamatosan rám január óta és fantasztikusan érzem magam minden edzésen, hiszen folyamatosan vannak új impulzusok és nagyon jó a hangulat, és keményen meg van követelve  teljesítmény is és a pontosság... a sok edző termi huszár aki a csuklya-mell-bicepsz háromszöget ismeri azoknak üzenem, hogy rengeteget kell még tanulniuk... sajnos sokáig én is ezeknek a méreteknek és izomcsoportoknak a bűvöletében éltem, de szerencsére ezek az idők elmúltak és látszik is az eredményeken! ;)

Szuper nagyon viccesek /ez az a kínzás szintű fájdalom már amikor letérdelsz a széria végén/ ezek az edzések, amiket jelenleg művelünk... van egy elő melegítés és utána jöhetnek a triszettek 15-ös ismétlés tartományokkal... hihetetlen, hogy mennyire fájnak "babacsörgő" súlyokkal ezek az edzések, de megerősítettek, hogy minél szárazabb leszek annál jobban megfigyelhető lesz ez a folyamat... de a lényeg hogy a fájdalom barát!!! :D:D:D

...Sokszor elgondolkozom azon, hogy mi visz engem arra, hogy ezt műveljem magammal a "csepp tyástyemmel", de szeretnék vmit letenni az asztalra az elmúlt 14 év után és  remélem sikerrel fogok járni május 18-án Szegeden...Utána pedig irány Ukrajna az EB! ;) Kezdek izgulni most így 15 nappal vissza a nagy naphoz és nagyon rágom a küszöb szélét, hogy jó leszek-e oda vagy nem leszek Én oda kevés?


...Eljutottam oda, hogy megdicsért valaki az elmúlt napokban életében először, hogy kezdek jól állni és számomra ez nagyszerű és pont erről jut eszembe, hogy a Revolver című filmben pont erről van egy mondat illetve monológ, hogy elismerés függőek vagyunk... Sajnos így van szánalmas de mégis annyira vágyunk a másik elismerésére, hogy sokszor nagyon sok mindent megtennénk érte... ezen a ponton most elég erőteljesen elgondolkodtam, hogy miért is csinálom és meg kéne magyaráznom de ezt csak a verseny utáni bejegyzésben fogom kifejteni, mert már tudom a választ és a nem a vállon veregetésért csinálom ezt azért tisztázni szeretném már most előre! ;)

...A kajámról annyit írnék, hogy nem sok egyáltalán és néha nagyon hiányoznak azok az ételek amiktől nagyon jól tudom, hogy ismét viziló leszek... de néha jó lenne bűnözni... nem vagyok Én robot basszus! ;) Majd verseny után jól megmutatom a világnak, hogy igenis lehet enni minden földi jót de ésszel, hogy ne legyél utána szuper giga puffancs! ;)

... a súlyomról akartam még írni jelenleg 93.8 kg-voltam reggel, de azt kell tudni, hogy a verseny állapotomban eredetileg 85 leszek és 101 kg-ról indultam le... mondanom sem kell 2 hónapig egy mikro gramm sem ment le mérve a súlyomat ami szörnyen elkeserített, de  kitartottam utána 10 nap alatt elolvadt majdnem 5 kg rólam... és ugyanazt a kaját követve!!! :) Lehet eddig tartotta a szervezetem vissza azt amit nem kellett volna... na de sebaj most már nincs megállás és igyekszem tőlem telhetően mindent megtenni, hogy ne okozhassak csalódást senkinek aki nekem szurkol és annak is aki ellenem :D:D::D mert nekik meg megmutatom mire is vagyok képes! :D Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D :D :D :D


...jegyzetelni fogok, hogy mit akarok írni mert megint annyi mindent hagytam ki amit szerettem volna az elején, de megint nem jut eszembe... de így legalább több bejegyzés születik! ;) :D:D:D

Nagyon szépen köszönöm hogy elolvastad és megnyomod a "like" gombot! ;)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése